לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
צילה דולינסקי

צילה דולינסקי

צילה דולינסקי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-3561

צילה דולינסקי מטפלת ומדריכה מומחית עם ניסיון רב בהפרעות נפש מגוונות. בטיפול אני יוצרת יחד עם המטופל הבנה של קשייו תוך התייחסות ל״כאן ועכשיו״ ולמידת דרכי התמודדות יחד עם הבנת הגורמים המודעים והלא מודעים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל צילה דולינסקי

דוברת עברית.

אודות צילה דולינסקי

צילה דולינסקי

מטפלת ומדריכה מומחית עם ניסיון רב בהפרעות נפש מגוונות. בטיפול אני יוצרת יחד עם המטופל הבנה של קשייו תוך התייחסות ל״כאן ועכשיו״ ולמידת דרכי התמודדות יחד עם הבנת הגורמים המודעים והלא מודעים מההיסטוריה האישית המשפיעים על חייו. לאחר תהליך של יצירת קשר ובניית יחסי אמון ישנה עבודה משותפת תוך התכווננות שלי להקשיב, להבין ולדייק את רגשותיו של המטופל במטרה לאפשר לו להבין טוב יותר את ההחלטות וההתנהלות בחיי היום יום כפי שבאים לידי ביטוי ביחסים הבינאישיים עם סביבתו הקרובה. הטיפול מתרחש באמצעות החומרים שהמטופל מביא עימו - בין אם אירועים מהעת הנוכחית, זכרונות מהעבר, חלומות וכל דבר שמתעורר במהלך הפגישה. ההתמודדות היא עם מגוון רחב של מצבים וביניהם: דיכאון, חרדה, התפתחות וצמיחה אישית, משברי חיים ועוד. 

מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים

קליניקה פרטית ברמת אביב

טל' 052-2992614

ziladol@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של צילה דולינסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי צילה דולינסקי ובאחריותו/ה.