לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
9
יולי

מנהיגות בדמוקרטיה

12/7/2023 - 9/7/2023 | פורסם על ידי גילעד עובדיה

סמכות מנהיגות ומונהגות
בארגונים וקהילות מבוססי שותפות ושיוויון
'מנהיגות בדמוקרטיה' --- נאות סמדר --- 9-12.7.23

מתעניין/ת יקר/ה
במסגרת היוזמות לביסוס וחיזוק ערכי הדמוקרטיה בחברה האזרחית בישראל, (העיסקית והקהילתית) אנו שמחים להזמינכם לסדנה חדשה וייחודית העוסקת בסמכות ומנהיגות בארגונים וקהילות מבוססי שותפות ושיוויון.
סדנת ה-LID הינה פיתוח של כנסי 'יחסי קבוצות' GRC)) מבית היוצר של מכון טויסטוק בלונדון העוסק במחקר ויישום של הגישה הפסיכואנליטית-מערכתית. בשונה מהכנסים המוכרים העוסקים בייעוץ ופיתוח ארגונים בעלי מבנה היררכי מסורתי, מציעה סדנה זו מודל חדשני של למידה עבור ארגונים ומערכות עסקיות, חברתיות וקהילתיות בעלות שאיפה לערכים הומניסטיים ותפיסות דמוקרטיות.
בסדנה נחווה ונלמד על התהליכים הגלויים והסמויים המשפיעים ומעצבים את פעילות הארגון והחברים הפועלים בתוכו באמצעות יצירה של ארגון/קהילה זמנית שמקיימת את עצמה דרך כללי משחק דמוקרטיים. נחשף ונחקור את הקשיים והאתגרים הכרוכים בהובלה ובלקיחת תפקידים, בהנעת תהליכים, קבלת החלטות, יצירת הסכמות, יחסי כוחות ועוד...

בין הנושאים שנעסוק בהם: משימה מרכזית וקבלת החלטות, שקיפות, ייצוגיות, לבחור ולהיבחר, יחסי כוח ושליטה, אקטיביות פאסיביות אחריות משותפת והתקיימות הדדית, קהילתיות וארגוניות, הקשבה, אתיקה.

למידה התנסותית הינה כלי רב עוצמה להבנת תהליכים ודפוסי פעולה ולביסוס תובנות בעלות אפק יישומיי בתפקידים ומשימות של המשתתפים בארגונים ובקהילות בהן הם פעילים.
לכניסה לאתר של אפק לחוברת המלאה של הסדנה כולל צוות הסדנה.
https://ofekgrouprelati.../conferences/
להרשמה כניסה דרך האתר של אפק. לחיצה על טופס הרשמה ותשלום. מיקום הסדנה הוא מתחם האירוח הייחודי של קיבוץ נאות סמדר. כל החדרים וחללי הפעילויות ממוזגים. הלינה תתקיים בחדרים זוגיים והאוכל יהיה צמחוני בהכנה עצמית של המשתתפים. עלות – 2600 ₪ תתכן אפשרות למספר מצומצם של נרשמים ללינה בחדר לבד בתוספת מחיר של 500 ,₪ בהתאם לכמות הנרשמים. ההרשמה תסתיים עד ל 17.6.23 מספר מקומות הלינה במתחם מוגבל הגעה — במפות גוגל יש לרשום: יעלון נאות סמדר.

תגיות: