לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
26
מאי

מה עובד עם מטופלים, ואיך עושים את זה?

26/5/2022 | פורסם על ידי דן סאקס

מה עובד עם מטופלים ואיך עושים את זה?
יום עיון עם מר דן סאקס





יום חמישי 26.05.2022 בשעה 09:00
במכללה העירונית רעננה, קרן היסוד 75

בשנים האחרונות חלו ברחבי העולם שינויים והתפתחויות משמעותיות באופן בו רוכשים מיומנויות טיפול, המבוססים על מעבר מלמידה פסיבית של ידע, לאימון מעשי ורכישת מיומנויות באמצעות צפייה בקלטות טיפול וניתוח ביצועים.
בסדנה, נתמקד בהתערבויות טיפוליות משותפות למגוון גישות טיפול (common-factors), עם דגש על הברית הטיפולית, זיהוי ואיחוי של קרעים בברית, שימוש בוולידציה רגשית ונוכחות בחוויית המטופל. בעזרת עקרונות האימון המכוון, נשפר מיומנויות טיפול בין-אישיות ותוך-אישיות, אשר נמצאו קשורות לתוצאות הטיפול (outcomes).

האימון המכוון מציע מסגרת תרגול שיטתית, מבוססת מחקר, לשיפור היכולת להציע התערבויות מדויקות למטופל בתזמון, באפקט ובתוכן.
שיטה זו מורכבת מחמישה שלבים מרכזיים בהם נתנסה בסדנה: צפייה בביצועים שלנו ושל מטפלים מנוסים, בחירת מטרות למידה, תרגול המיומנויות, קבלת משוב והערכת ביצועים. בעזרת סרטונים, הדגמות וטכניקות אימון שיטתיות נלמד יחד איך להפוך את הדברים שאנחנו יודעים לדבר עליהם, לדברים שאנחנו יודעים לעשות.

בסוף הסדנה, מטפלים יוכלו להשתמש באימון מכוון במסגרת הדרכות, קבוצות למידה ואימונים עצמאיים בחייהם המקצועיים.
הסדנה מיועדת למטפלים בשלבי התפתחות שונים כולל מדריכים בפסיכותרפיה המעוניינים להעמיק בהקניה ויישום של התערבויות משותפות למגוון גישות טיפול. התרגולים מותאמים באופן אישי לרמת המיומנות של כל משתתף.

על המנחה: דן סאקס מתמחה בפסיכולוגיה קלינית, מטפל CBT. דן נמנה עם המובילים את הטמעת האימון המכוון במגוון מסגרות אקדמיות וקליניות בארץ ובעולם. מייסד אמפ'י – אימון מכוון בפסיכותרפיה ישראל, מוסמך כמדריך מטעם החברה הבינלאומית לאימון מכוון (IDPS) ומשמש כמזכיר בוועד המנהל של החברה. בקרוב יתפרסם פרק שכתב אודות שילוב אימון מיומנויות טיפול בהכשרת מטפלים בספר החדש של הוצאת SpringerNature על הדרכה ב-CBT.

https://www.cbt-school.com/dansacs זה הקישור למידע והרשמה

מועד ומיקום: יום חמישי, בתאריך 26.5.22 בין השעות 09:00-14:15 במכללה העירונית רעננה, רח' קרן היסוד 75

עלות: 120 ש'ח כולל מע'מ לרישום עד תאריך 15.5.2022
180 ש'ח כולל מע'מ לרישום מאוחר החל מתאריך 16.5.202
ניתן לבטל את הרישום ליום העיון עד תאריך 15.5 ולקבל החזר כספי בניכוי 50 ₪ דמי טיפול. לאחר מועד זה לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי בגין ביטול השתתפות.

רישום: מוזמנים להירשם מטפלים ממגוון גישות פסיכותרפיה, מתחילים ומנוסים, כולל מדריכים המעוניינים להעמיק בהקנייה ויישום של התערבויות יעילות.

תגיות: