לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
4
מרץ

הכנס השנתי של החטיבה התעסוקתית-ארגונית- "בין ההר לים" - 4-6.03.2020 מל

6/3/2020 - 4/3/2020 | פורסם על ידי הסתדרות הפסיכולוגים בישראל

מה בין מסע לבין עבודה וקריירה?

נדמה כי החיבור הוא טבעי- המעבר ממקום אחד אל האחר, מחייב תנועה, גילוי מתמיד של נכסים אישיים רוחניים, נפשיים ופיזיים כאחד. על מנת שהמסע יהיה משמעותי הוא מחייב את ההולך בו להיות בשינוי. בתוך המסע אנחנו מוצאים עצמנו בתוואי שטח שונים המצריכים מאיתנו כוחות רבים ומגוונים- כאלו שיש בנו וכאלו שעליינו לפתח, כאלו שיתפתחו בנו אם רק נסכים להמשיך ולדבוק בו.

עלינו ללמוד- לטפס, לרדת בזהירות, ליפול ולהתגלגל, להיזהר בל נחליק, לשחות, לצוף, למצוא מאחז בטוח, לחבוש את פצענו, לתכנן, להצטער, להתעודד, לנוח, למצוא שותפים לדרך ולא לשכוח להתבונן בנוף בסיפוק.

במסע קדימה אנו מורגלים להביט הלאה אל האופק, לסמן יעד או מטרה. אך, במסע התעסוקתי, המסתכל קדימה אנחנו הפסיכולוגים התעסוקתיים, מסייעים לאדם להביט גם לאחור ולראות בו מקור לכוח להמשך דרכו-

מה מספרת לנו הדרך שנעשתה עד כה? היכן הייתה נקודת המוצא? עם אילו אתגרים התמודד כבר האדם ויכול להם? מתי הוא כאב? מתי היה גאה בעצמו? את מי הוא אהב? מתי הוא נאהב ומדוע?

בתהליכי המיון או הייעוץ, החיפוש אחר הכוחות הוא כמו מצפן, זה שסייע לאדם להזדקף ולהמשיך עד כה במסעו, וזה שמשמש כעת עבורו כצידה להמשך הדרך.

אנו מזמינות אתכם.ן למסע של 3 ימים, בין הים להר, בין הרגשי למעשי, בין הגועש למרגיע, בין המגביה עוף למפליג למרחקים, בין הנוזלי למוצק, בין חלקי הנפש הרבים בהם אנחנו חיים, נעים וממשיכים במסע.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן:
https://occupational.forms-wizard.co.il/

תגיות: