לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
9
מאי

להבין בכדי למנוע 4 - הכנס המדעי השנתי לחקר האובדנות בישראל

9/5/2016 | פורסם על ידי ד"ר יוסי לוי - בלז

להבין כדי למנוע 4
הכנס המדעי השנתי לחקר האובדנות בישראל 2016

יום שני, 9 במאי 2016, המרכז האקדמי רופין

מיליון איש מתאבדים מידי שנה בעולם, מהם יותר מ-500 בישראל. מה אנחנו יודעים על תופעה טראגית וכאובה זו? איך ניתן למנוע? כיצד ניתן לטפל באנשים הפגיעים לאובדנות כמו גם בשאירי התאבדות? מה ניתן לעשות בכדי להציל חיים?

הכנס של השנה יעמוד בסימן "מונעים אובדנות בעזרת המחקר". במסגרת הכנס נפנה זרקור לידע מחקרי חדשני שיאפשר שיפור בתהליכי איתור, הערכה, טיפול ומניעה מעשית של אובדנות בישראל. במוקד הכנס יעמדו מחקרים שידגישו את האינטגרציה בין ידע מחקרי ובין מאפיינים יישומיים שיאפשרו הפחתה בשיעורי ההתאבדות בישראל בעתיד. כמו בשנה שעברה, נפנה זרקור גם לעשייה המחקרית במסגרת התוכנית הלאומית למניעת התאבדות.


אנו מזמינים חוקרים, אנשי בריאות הנפש, אנשי חינוךוסטודנטים מכל המסגרות לקחת חלק בכנס ומקווים כי הוא ימשיך ויסייע בהעמקת ההבנה, המניעה והטיפול של התנהגות אובדנית בישראל.

קול קורא להצגה בכנס
חוקרים המעוניינים להציג מחקרים בכנס (בהרצאה/ פוסטר) מוזמנים לשלוח תקציר המחקר ופרטים למייל הכנס: Suicide.convention@gmail.com
עד לתאריך 15.1.2015

כמו בשנים שעברו, החזון שלנו הינו יצירת קרקע פורייה שתאפשר דיאלוג וקשרי עבודה בין חוקרים, מטפלים, אנשי חינוך וקובעי מדיניות. יחד נוכל לנסות להעמיק את יכולותינו לאיתור, הערכה וטיפול של אלו שנמצאים במשבר אובדני וזקוקים לעזרה.
בברכה,
יו"ר הכנס
ד"ר יוסי לוי בלז ד"ר סמי חמדאן
המרכז האקדמי רופין האקדמית תל אביב יפו

בקרו אותנו באתר הכנס
http://www.isrs.org.il/

תגיות: