לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
2
אפריל

תיבת האוצרות - החלקים המרתקים שמרכיבים אותנו

2/4/2012 | פורסם על ידי אורה גבריאלי

מפגש היכרות עם Voice Dialogue - הדמויות שבתוכנו
מרצה: אורה גבריאלי
כניסה חינם
הרשמה: ora.gavriely@gmail.com
מה מפעיל אותנו? מה גורם לכך שהיום בבוקר התעוררנו, בלי סיבה ברורה, במצב רוח רע? מה גורם לכך שאיננו מסוגלים לבחור בין שתי אפשרויות שמושכות את לבנו? מה גורם לנו לשקוע לתוך דכאון? מה גורם לנו לריב עם בן הזוג, לפחד מהורה, להרגיש מתח עם הילדים? מדוע אנו מאבדים כל כך הרבה מעצמנו כשאנו מתבגרים? על כל אלה נדבר במפגש זה - מזווית רעננה ושונה.

'וויס דיאלוג' היא גישה פסיכולוגית משעשעת, עמוקה, יעילה ובטוחה, שמאפשרת לנו להכיר באופן אינטימי את חלקי הנפש שמרכיבים ומפעילים אותנו.
חלקים אלו כוללים צדדים יצירתיים, ביקורתיים, פרפקציוניסטיים, לוחצים, רגועים, מנהיגים, ילדים פנימיים ועוד שפע אדיר של דמויות ואוצרות.

בדרך כלל אנחנו לא מודעים באמת לקיום חלקים אלה בתוכנו ולהשפעתם המכרעת על איכות החיים שלנו בכל תחום ותחום. קיום הצדדים השונים הללו בתוכנו הוא מצב נורמלי ובריא, אלא שלעתים הם משתלטים על המערכת כולה או שפעולתם משתבשת בגלל שהם אינם באים לידי ביטוי בריא. כשלומדים להכיר אותם ולהיות אתם בקשר בונה, גם החלקים המאתגרים ביותר שלנו מתגלים כאוצרות שרק מחכים שנגלה אותם.
ההתבוננות בחיים מזווית זו תומכת בהתפתחות הכוללת שלנו כבני אדם. היא מאפשרת לנו לחוות בהדרגה את עצמנו כשלמים וחופשיים. הגישה גם מאפשרת לקדם פתרון בעיות בצורה רעננה ויעילה בכל תחום - זוגיות, יחסי אנוש, הורות, בריאות, יצירתיות, עבודה וכל השאר.


על המנחה: אורה גבריאלי מלמדת שנים רבות את גישת 'וויס דיאלוג'. היא עובדת עם קבוצות ועם יחידים ומלמדת את הגישה לאנשי מקצועות הטיפול ולקהל הרחב - בעברית ובאנגלית. היא מרצה בפני פורומים שונים, בהם פסיכיאטרים, פסיכולוגים, אנשי ער"ן, יועצים חינוכיים ועוד.
אורה כתבה ספר על הגישה שמיועד הן לאנשי מקצוע והן לקורא הלא מקצועי - 'השד, הנזירה והילד הקסום - מסע אל הדמויות שבתוכנו'.


תגובות לדוגמה של משתתפים במפגשים חד פעמיים דומים:
״מאוד נהניתי מהסדנה שהיתה מעשירה ומרגשת. אורה הצליחה להביא לנו טעימה קטנה ועם זאת רחוקה מלהיות שטחית מעולם תוכן עצום שניכר שהיא בקיאה ומנוסה בו. אהבתי מאוד...״ נגה עמית

״עברתי חוויה מקסימה, של הקסמות אמתית, מעשירה, מחכימה ומועילה. אני מרגישה שנפתח לי חלון נוסף למציאות...״ מיטל

תגיות: