לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
29
יולי

היכרות עם 'התמקדות' - כלי גופנפש לפסיכולוגים ומטפלים

29/7/2009 | פורסם על ידי רונית קורץ

שמחה להזמינכם לערב היכרות חוויתי עם גישת ה'התמקדות'
ביום רביעי ה- 29.7 בשעה 20:00
בערב נכיר ונתנסה בטכניקת ה'התמקדות', המאפשרת לכל אחד להקשיב לתחושות הגוף בדרך מיוחדת ולגלות כי הן נושאות משמעות עמוקה עבורנו. באמצעות נוכחות וקבלה של כל מה שעולה בעולמנו הפנימי מתאפשר דיאלוג פנימי עמוק ונחשפים משאבים ותובנות. בתהליך מונחה פשוט צפים רגשות חבויים, משתחררים מצבים שנדמו חסרי מוצא ומה שאינו ברור נעשה ברור. מכאן מתפתח תהליך שינוי ומתאפשרים צעדי פעולה שנמנעו עד כה.
שיטת ההתמקדות והפילוסופיה של המעמקים, עליה מושתתת השיטה, פותחו על ידי פרופ' יוג'ין ג'נדלין מאוניברסיטת שיקגו, על בסיס מחקר מקיף לאיתור המשתנה המבחין שגרם לאנשים לחוות שינויים משמעותיים בזמן טיפול.
ה'התמקדות' מומלצת ככלי נוסף לארגז הכלים הטיפולי. זוהי מתודולוגיה המעשירה ומעצימה כל שיטת טיפול אחרת, מאפשרת לפתח יכולת רבת עוצמה של מודעות עצמית כמטפל תוך כדי הטיפול, להיות במודעות למערכת היחסים במרחב האינטראקטיבי בין מטפל ומטופל בזמן טיפול, לפתח יכולת לעבד מידע חוויתי לא מילולי המתפתח בטיפול ולתת לו ביטוי תרפויטי. פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מטפלים,מאמנים, יועצים, ומגשרים המעוניינים להביא עומק נוסף לעצמם ולעבודתם משלבים את ה'התמקדות' בעבודה עם כל הגילאים, החל מילדים צעירים וכלה באנשים מבוגרים מאוד.
המנחה: רונית קורץ, פסיכולוגית, MA. יועצת ומטפלת ב'התמקדות' וב'קונסטלציה מערכתית'. מנחה תהליכי שינוי וצמיחה של אנשים ושל מערכות אנושיות וארגונים. מוסמכת להוראת 'התמקדות' על ידי The International Focusing Institute בניו יורק. מנחת קבוצות מוסמכת. דוקטורנטית בפסיכולוגיה.
הערב ייערך בגבעתיים, בין השעות 20:00 – 22:00. הכניסה חופשית.
מפגש התמקדות אישי יינתן בהנחה למעוניינים.
אנא אשרו השתתפותכם לרונית ronitkz@zahav.net.il 054-4660642

תגיות: