לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
קול קורא להצגת מועמדות לוועדת הרישום לפנקס הפסיכולוגים

קול קורא להצגת מועמדות לוועדת הרישום לפנקס הפסיכולוגים

מועצת הפסיכולוגים | 5/5/2010 | הרשמו כמנויים

שלום לכל חברי קהילת הפסיכולוגים,

אני מעביר בתפוצה רחבה מייל בנושא של ועדת רישום בהמשך למייל שהועבר לחברי המועצה החדשה לקראת פגישתה הראשונה ביום ראשון, 16 במאי. אני שולח את המייל להפ"י, לאופקים ולאיגוד הישראלי לפסיכותרפיה שיש לי את כתובות המייל שלהם, אך כל מי שמקבל מייל זה מוזמן להפיץ אותו הלאה באמצעות רשימות מייל שמגיעות לחברי קהילת הפסיכולוגים. הנושא הוא קריאה להצגת מועמדות לחברות בועדת רישום שפועלת מתוקף חוק הפסיכולוגים. כידוע, ועדת הרישום אינה מתפקדת מאחר ואין לה פורום חוקי לקבלת החלטות. מצב זה קשור לכך שלא הייתה מועצה מתפקדת כבר זמן רב. כדי להתגבר על הפיגור שנוצר, ראוי שנבחר חברים חדשים לועדת רישום והם יוכלו להתכנס לפגישות מסודרות מיד לאחר ישיבת המועצה הקרובה.

לפי החוק, המועצה מגישה לשר את רשימת המועמדים שלה לועדת הרישום והוא בוחר מתוך רשימה זו שלושה פסיכולוגים. הוועדה מורכבת מחמשה חברים וגב' ימימה גולדברג, מנהל פנקס הפסיכולוגים, היא היו"ר. ד"ר איתן בכר הוא הנציג החמישי מטעם האקדמיה.

אחת המטרות שהצבתי בפני עם כניסתי לתפקיד יו"ר המועצה הוא ליישם נהלי עבודה תקינים של שקיפות וייצוגיות בבחירת אנשים לתפקידים. לפיכך, פניתי לגב' גולדברג בבקשה שתעביר אלי את קורות החיים של שלושה מועמדים שיש לה כיום לועדת הרישום. העברתי קורות חיים אלו לעיון כל חברי המועצה. כמו כן הוצאתי קול קורא לחיפוש מועמדים נוספים לוועדה. אנו מחפשים פסיכולוגים מומחים מכל תחומי ההתמחות, למרות שעל-פי החוק גם פסיכולוגים הרשומים בפנקס הפסיכולוגים יכולים להגיש מועמדותם לשרת בוועדה. המינוי הוא לשלוש שנים ומותר לחזור ולמנות חבר ועדה ובלבד שאחרי שתי תקופות מינוי רצופות לא יתמנה שוב במשך שלוש שנים לפחות. לוועדה זו אחריות רבה שכן היא מעניקה לאנשים היתר לעסוק בפסיכולוגיה. פירוט נוסף נמצא בחוק הפסיכולוגים שאתם יכולים למצוא ב- www.hebpsy.net/page.asp?id=44


- פרסומת -

חברי ועדת הרישום עוברים על תיקים של אנשים שפונים בבקשה להירשם בפנקס הפסיכולוגים. הוועדה מתכנסת אחת לשבועיים בירושלים בשעות הבוקר במשרד הבריאות בבן טבאי. כל מי שרואה עצמו מועמד מתאים עם מוטיבציה חיובית לתרום בדרך התנדבותית זו לקהילת הפסיכולוגים מוזמן לפנות לפני ה-16 במאי עם קורות חיים לכתובת של מועצת הפסיכולוגים: moetzetpsy@mky.health.gov.il

כאמור, הנוהל שאני מבקש לגבש הוא לפרסם קול קורא להגשת מועמדות לוועדות הקשורות למועצת הפסיכולוגים בכל פורום מקצועי מתאים. החיפוש לא נעשה בסודיות אלא להיפך. הכוונה היא להגיע למועמדים הטובים ביותר שמוכנים לעשות את העבודה ולשם כך עלינו לפרסם את החיפוש.

 

בברכה,

פרופ' יואל אליצור

יו"ר מועצת הפסיכולוגים


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: מקצועיות, ממסד וחוק
יניר מימון
יניר מימון
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
ניקי אלקנוביץ
ניקי אלקנוביץ
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
דימה גוטמן
דימה גוטמן
עובד סוציאלי
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק)
הגר קורן
הגר קורן
פסיכולוגית
חיפה והכרמל, אונליין (טיפול מרחוק), פרדס חנה והסביבה
סתיו ביהם
סתיו ביהם
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
מברטו מששה
מברטו מששה
עובד סוציאלי
אונליין (טיפול מרחוק), אשקלון והסביבה

עוד בבלוג של מועצת הפסיכולוגים

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

אין עדיין תגובות לפוסט זה.