לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
עדכוני פגישות חשובות במשרדי הממשלה

עדכוני פגישות חשובות במשרדי הממשלה

יו"ר חטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות | 5/11/2020 | הרשמו כמנויים

מרגישה שמלא זמן לא עדכנתי...

נראה שהתקופה המשוגעת לא חולפת. זה היה אוגוסט+קורונה. אח"כ ספטמבר+קורונה+חזרה לשגרה. אח"כ חגים+סגר+קורונה. עכשיו אחרי החגים+פוסט סגר+קורונה+שחיקה...

הצוות שחוק, הפעילים שחוקים, המובילים שחוקים, כולם שחוקים. נראה שרק הקורונה והשיגעון לא נשחקים.

ואיכשהו אנחנו ממשיכים. כל פעם מישהו אחר מגייס כוחות לדחוף את השאר במעלה העלייה. ואנחנו ממש עולים. השבוע שעבר למשל, היה שבוע מוצלח ביותר:

אז כמו שראיתם - נפגשנו עם הנשיא בשבוע שעבר. לשיחה משותפת עם ער"ן. הוקרה מצד אחד - במאמץ שעושים ובחשיבות ההגעה לכל אדם ואדם, לפני שיהיה מאוחר מדי. ומצד שני התסכול והייאוש על חוסר היכולת לתת מענה ראוי. על מה קורה לאדם אחרי שיחת הטלפון לער"ן, אחרי ההפנייה להמשך טיפול.

הנשיא - אוהב אדם, חד ורגיש, הבין מהר את גודל המצוקה, התעניין בפנים השונות של השירות הציבורי, במיקום הכשלים ובמיוחד ביכולת שלנו להביא פתרונות.

אבל זה לא הכל. ביום חמישי נפגשנו גם עם מנכ"ל וסמנכ"ל משרד רוה"מ החליפי. התכוננו להציג בפניהם את מערך הפסיכולוגיה הציבורית אבל גילינו שני מנהלים שעשו שיעורי בית, היו בקיאים, שאלו שאלות חדות ומדוייקות. בדקו איתנו איפה דברים תקועים, מה אנחנו מציעים כיום (קורונה, כבר אמרנו?) ואף שיתפו אותנו בכך שהנושא הנפשי מעסיק את הסיעה ואת רוה"מ החליפי עוד לפני פגישתנו.

לשמחתנו בסוף הפגישה נקבע כי נחבור באופן מיידי לצוות מומחים בינתחומי שמרכז את בניית התכניות להתמודדות עם משבר הקורונה בכחולבן. השבוע כבר נעביר להם חומרים מפורטים והכוונה היא לעבוד מהר ככל הניתן על קידום המענים הפסיכולוגיים בגזרות השונות.

לא זאת אף זאת 🙂 התבשרנו גם כי סופסוף תיקבע לנו פגישה עם מנכ"ל משרד הבריאות על מנת לדון בתכניות חירום לקידום המענה הפסיכולוגי בעת הקורונה. משיחתי עם המשרד התרשמתי שהפגישה תיקבע בהקדם, וכמובן שנדווח!


- פרסומת -

השבוע דיברו נציגי פורום ארגוני הפסיכולוגיה בוועדה לזכויות הילד בכנסת שעסקה באתגרים רגשיים אצל ילדים בתקופת הקורונה (נייר העמדה ששלחנו לוועדה , ראיון בתוכנית הרדיו יומן הצהרים של אסתי פרז בעקבות הוועדה), ובאירועים רבי משתתפים בהם הוקמו השבוע בכנסת "השדולה לבריאות הנפש ומניעת אובדנות", ו"השדולה לגיל הרך".

אעדכן גם בהזדמנות הזו שלפני מספר שבועות נפגשנו עם משרד האוצר ואנחנו מתקדמים בבחינת אפשרויות לתיקוני עיוותים בשכר הפסיכולוגים. ובמיוחד מנסים לבחון מתווה לעידוד הגדלת היקף משרה ע"י תגמולים מיוחדים לבעלי היקפי משרה גבוהים על מנת לסייע לפסיכולוגים לעבוד בהיקפי משרה גדולים יותר בשירות הציבורי. stay tuned!

אז... נאחל לכולם חזרה שפויה ככל הניתן למסגרות, יציאה שקולה ואחראית מהסגר, ובריאות. גופנית ונפשית.


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: איגודים מקצועיים
איתן מאירי
איתן מאירי
פסיכולוג
מורשה לעסוק בהיפנוזה
תל אביב והסביבה, שרון ושומרון, רמת גן והסביבה
נדב צ'יין
נדב צ'יין
קרימינולוג קליני
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
ולדי פירר
ולדי פירר
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה, פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
מיכאל אמיר
מיכאל אמיר
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה
קרן הירשפלד
קרן הירשפלד
יועצת חינוכית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), חולון והסביבה
אליוט גרהם
אליוט גרהם
פסיכולוג
ירושלים וסביבותיה, אונליין (טיפול מרחוק)

עוד בבלוג של יו"ר חטיבת הפסיכולוגים בהסתדרות

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.