לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
קורסים חינמיים בפסיכולוגיה של האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם

קורסים חינמיים בפסיכולוגיה של האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם

שפיות זמנית | 10/4/2020 | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג

קורסים חינמיים בפסיכולוגיה של האוניברסיטאות היו 1

 קורסרה (Coursera) היא חברה למטרות רווח המציעה קורסים שנלמדים אונליין. בעקבות מגיפת הקורונה החברה מציעה מספר קורסים מעניינים בפסיכולוגיה, ממגוון אוניברסיטאות יוקרתיות בעולם, בחינם. אספנו עבורכם כמה מהפופולאריים ביותר:

  • Buddhism and Modern Psychology שמלמד רוברט רייט מאוניברסיטת פרינסטון: האם חוקרי מוח מתחילים להבין איך מדיטציה "עובדת"? האם הבנה כזו תתן תוקף למדיטציה - או שאולי ההסבר המדעי של המדיטציה יערער את המשמעות הרוחנית שקשורה אליה? וכיצד הטענות הבודהיסטיות הבסיסיות בנוגע למיינד האנושי מחזיקות מעמד? הקורס אורך כ-19 שעות של קריאה וצפייה בהרצאות בוידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם אליו.
     
  • Psychological First Aid שמלמד ג'ורג' אוורלי ג'וניור מאוניבסריטת ג'ון הופקינס: הקורס ילמד אתכם לספק עזרה ראשונה נפשית לאנשים במצבי חירום באמצעות שימוש במודל RAPID: Reflective listening, Assessment of needs, Prioritization, Intervention, and Disposition. המודל נמצא אפקטיבי בשיפור החוסן האישי והקהילתי. הקורס אורך כ-7 שעות של צפייה בהרצאות בוידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם אליו.
     
  • Mind Control: Managing Your Mental Health During COVID-19 שמלמד סטיב ג'ורדנס מאוניברסיטת טורונטו: מטרתו של הקורס היא לאפשר הבנה עמוקה יותר של תגובת החרדה שנובעת מכמה אספקטים של חיינו הנוכחיים, החל מהאופן שבו אנחנו צורכים חדשות ועד לאופן שבו אנחנו מדברים עם ילדינו על המגיפה. הקורס מעניק אסטרטגיות ברורות בנוגע להתמודדות, ולמעשה מציע איך "לכבות" את תגובת החרדה לפחות לתקופה קצרה. הקורס אורך כ-9 שעות של קריאה וצפייה בהרצאות בוידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם אליו.
     
  • Addiction Treatment: Clinical Skills for Healthcare Providers שמלמדות אלן אדנס ושאנון דרו מאוניברסיטת ייל: הקורס נועד לשפר את הטיפול שאתם מספקים למטופלים שלכם שסובלים מהפרעות שקשורות לשימוש בחומרים. שבעה מדריכים מאוניברסיטת ייל מספקים טכניקות לבחינת הסיכון לשימוש בחומרים, לאבחון חומרת ההפרעה ולניהול תכניות טיפול והפניות מתאימות. הקורס מבטיח שבסיומו תוכלו לספק טיפול מבוסס ראיות ומלא חמלה לאוכלוסייה גדולה של מטופלים שחיים עם התמכרות. הקורס אורך כ-11 שעות של קריאה וצפייה בהרצאות בווידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם אליו.
     
  • Arts and Science of Relationships: Understanding Human Needs שמלמד א. קה טט צ'אנג מאוניברסיטת טורונטו: הקורס מלמד את היסודות של שיטת ההתערבות שנקראת "Strategies and Skills Learning and Development System", שנועדה ליצור שינוי בחשיבה, בהתנהגות, במוטיבציה, ברגש, בגוף ובסביבה של האדם. השיטה מבינה את הבעיות והאתגרים בחייו של האדם במושגים של צרכים שלא מולאו כראוי. הקורס אורך כ-27 שעות של קריאה וצפייה בהצרות בוידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם אליו.
     
  • Positive Psychology שמלמדת ברברה ל. פרדריקסון מאוניברסיטת צפון קרוליינה: הקורס מציע סקירה של הממצאים בשדה המחקר של הפסיכולוגיה החיובית. הוא מציע גם שימושים פרקטיים שניתן לעשות בממצאים אלה כדי לחיות חיים מלאים ומשמעותיים יותר. הקורס אורך כ-11 שעות של קריאה וצפייה בהרצאות בווידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם אליו.
     
  • Schizophrenia שמלמד מאט קורטס מאוניבסיטת וסלייאן: הקורס נועד לתת מבוא לטבעה של ההפרעה הפסיכוטית כפי שהיא מובנת מבחינה מדעית. יילמדו תכונות ומאפיינים סימפטומטיים מרכזיים דרך דיון וצפייה בראיונות עם שחקנים שמגלמים מופעים משמעותיות של המחלה; מידע שניתן ללמוד על המחלה מתוך מחקרים שעשו שימוש בהדמייה מוחית ומחקרים נוירו-כימיים; התנהגות, קוגניציה ורגשות בסכיזופרניה; ולבסוף, גישות עדכניות מבוססות ראיות לטיפול במחלה. הקורס אורך כ-9 שעות של קריאה וצפייה בהרצאות בוידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם.
     
  • Major Depression in the Population: A Public Health Approach שמלמדים וויליאם איטון, וויטס א. טול וראמין מוטאבי מאוניברסיטת ג'ון הופקינס: גישת בריאות הציבור היא יישום של עקרונות ברפואה ובמדעי החברה כדי למנוע הופעה של הפרעות מנטליות והתנהגותיות ולקדם בריאות נפשית באוכלוסייה. הקורס מציג את הגישה ואת השימוש בה בנוגע להפרעות נפשיות, תוך שימוש בדיכאון כדוגמה. הקורס אורך כ-17 שעות של קריאה וצפייה בהרצאות בוידאו. לחצו כאן כדי לקרוא עוד על הקורס ולהירשם.

תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: קורסים, קורונה
יהודית וינשטיין
יהודית וינשטיין
עובדת סוציאלית
רמת הגולן, אונליין (טיפול מרחוק), קרית שמונה והסביבה
אולגה וישניה
אולגה וישניה
פסיכולוגית
כרמיאל והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
מור ויימן גרובר
מור ויימן גרובר
פסיכולוגית
תל אביב והמרכז, טיפול מרחוק דרך האינטרנט

עוד בבלוג של שפיות זמנית

סרטון הרצאת הTEDx של בת-אל מציג את סיפור ההתמודדות שלה עם מגבלה שאיתה נולדה ואת האופן בו מימשה את...

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.