לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
שינוי מועדי בחינות ההתמחות בפסיכולוגיה קלינית החל ממועד חורף 2019

שינוי מועדי בחינות ההתמחות בפסיכולוגיה קלינית החל ממועד חורף 2019

יובל בלינקי | 20/3/2019 | הרשמו כמנויים

שלום כולם,

הנדון: תודה לבוחנים ולמוסדות אשר השתתפו בבחינת מועד חורף 2018

מועד בחינות חורף 2018 מאחורינו ואנו רוצים להודות לכם. גם במועד זה הצלחנו, בזכותכם, לקיים את רב רובן של הבחינות עד לתאריך ה-15 לינואר, ולסיים את המועד כולו עד סוף חודש ינואר. התנהלות זו חשובה ומשמעותית ומאפשרת לערוך את הבחינות באופן יעיל, פורה ומקצועי לנבחנים ולבוחנים כאחד.

אנו רוצים לומר תודה אישית לפסיכולוגים הראשיים ולאחראים על ההתמחות על גיוס ועדות הבחינה, כמו גם לכם הבוחנים והבוחנות על העבודה המאומצת, המקצועית והחשובה שלכם. אנו מודעים להשקעה הרבה שנדרשת מכם כבוחנים טרם הבחינה ובמהלכה, ומודים לכם עליה.

אנחנו רוצים ,להודות מקרב לב גם לצוות הרכזות של משרד מועצת הפסיכולוגים, בראשותה של גב' איריס פרחיאיתני, ובפרט לגב' רינת ואחנון, המרכזת את התחום, על העבודה יעילה, הנעימה, המאומצת והמקצועית, במהלך כל השנה, ועוד יותר מכך בתקופת הבחינות. לצערנו, רינת מסיימת את תפקידה זה לצדנו, אך אנחנו בטוחים שתמשיך לעשות חייל בשאר תפקידיה במשרד. במקביל אנו מברכים את כניסתה של גב' גלית צלביאנסקי כהן, אשר החלה לרכז את התחום ממש בימים אלו.

נודה למר גבי פרץ, הפסיכולוג הארצי של משרד הבריאות שפעל לטובת תשלום לבוחנים בסך 750 ש"ח (כולל מע"מ) ועד 3,000 ש"ח (כולל מע"מ) לשנה קלנדרית, שהוחל במועד הקודם ופעל באופן מסודר גם במועד הנוכחי.

אנו מבקשים להדגיש בפניכם מספר דברים, אשר עלו במהלך המועד הנוכחי, כדי לסייע להמשך עריכת הבחינות באופן מקצועי, אחיד ומהימן:

  1. כדי להמשיך ולהתארגן היטב למועדי הבחינות, אנו פונים אליכם במכוון מראש ובזמן, תוך הצבת לוחות זמנים המסייעים להתארגנות. אנו מבקשים ממוסדות ההתמחות אשר התמהמהו ולא עמדו בזמנים אלו, לשים לב לכך, כדי שכולנו נקפיד על לוחות הזמנים כנדרש.
  2. אנו רוצים להזכיר כי יו"ר ועדת הבחינה הוא האחראי על התנהלות הבחינה ושמירה על המהלך ומסגרת הבחינה ובכלל זה האם חומרי הבחינה מגיעים במועד כנדרש. הועדה המקצועית או המשרד אינם יכולים להיות מודעים ללוחות הזמנים, ללא מעקב ודיווח של יו"ר ועדת הבחינה. במידה ויש חריגות מנהלים ו/או מלוחות זמנים, תפקידו של יו"ר הועדה להודיע מיידית למשרד, לצורך יצירת קשר עם הנבחן, והחלטה האם ניתן לקיים את הבחינה. נוהל זה חשוב ומשמעותי כדי לצור אחידות בתנאי הבחינה בין הנבחנים השונים. במידה ויו"ר הוועדה אינו מתריע על כך למשרד, משמעות הדבר שהבחינה מתקיימת כסדרה ולא ניתן לוועדה להלין על כך או להחזיק דבר זה לחובתו של הנבחן. 
  3. חשוב להקפיד על מסגרת הזמן המקובלת לבחינה, שהינה לא פחות מ-45 דקות ועד כשעה לכל תחום. הקפדה זו חשובה ראשית, לכבד את הנבחן שעשה מאמץ רב לקראת הבחינה. שנית, אי עמידה במסגרת הבחינה ע"י הבוחנים מהווה עילה לפסילת הבחינה.
  4. אנו מבקשים מהנבחנים כי חומר הנשלח יהיה ללא זיהוי של מקום ההתמחות בו נעשה הטיפול/אבחון, בהתאם אנו 4 מבקשים להזכיר לכם את ההנחיה והחשיבות לא לשאול את הנבחנים על כך
  5. בכדי להקל עליכם את ההתארגנות לקראת המועדים הבאים מבחינת לוחות זמנים, אנו רוצים  להסב את תשומת ליבכם לכך כי בהחלטת המשרד החל ממועד חורף 2019 מועדי הבחינות ישתנו כלהלן:
    • מועד חורף - יתקיים בין התאריכים 1 עד 15 לנובמבר (החל מנובמבר 2019, ואילך).
    • מועד קיץ - יתקיים בין התאריכים 1 עד 15 במאי (החל ממאי 2020, ואילך).

שימו לב: מסגרת הזמן של תקופת הבחינות תתקצר לשבועיים.


- פרסומת -

אנו מאחלים לכולנו המשך שיתוף עבודה פורה ומקצועי, ושוב מודים לכם מאוד על עבודתכם. 

 

בברכה,

שרון פלגי ומשה הופמן

האחראים על תחום בחינות המומחיות

וחברי הועדה המקצועית לפסיכולוגיה קלינית 

 

כ"ח אדר א, תשע"ט, 5 במרץ, 2019

426653819 (המסמך בגרסת PDF)


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: התמחות, פסיכולוגיה קלינית
אור חזן
אור חזן
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), רמת גן והסביבה
ד"ר רן ליטמן
ד"ר רן ליטמן
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
שרה שולומון
שרה שולומון
פסיכולוגית
כפר סבא והסביבה
עמר גורן
עמר גורן
פסיכולוג
כפר סבא והסביבה, רמת גן והסביבה, נתניה והסביבה
אלי כהן
אלי כהן
פסיכולוג
כפר סבא והסביבה
שלומית צור
שלומית צור
פסיכולוגית
שרון ושומרון

עוד בבלוג של יובל בלינקי

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.