לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
שכחת את הסיסמה? הקלידו אימייל ולחצו כאן אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
23.2.2011: לא נולדו אשמים

23.2.2011: לא נולדו אשמים

שפיות זמנית | 23/2/2011 | 6,298 צפיות | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג

בסצינה מרגשת מתוך הסרט "סיפורו של וויל האנטינג" (good will hunting) חוזר המטפל על משפט אחד שוב ושוב: "אתה לא אשם". המשפט נאמר לבחור בוגר, שכביכול יודע זאת ("אני יודע, אני לא אשם") אבל באופן הרבה יותר עמוק ממוען אל הילד הנטוש והמוכה, שבתוכו...

(כל פעם שאני רואה את זה עולות לי דמעות...)


הדבר מעלה את השאלה: מדוע ילדים מרגישים אשמים בהתעללות או בהזנחה שחוו?

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא:
טלי גנט מרדכי
טלי גנט מרדכי
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
שרית בר זקן
שרית בר זקן
חברה ביה"ת
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), רמת גן והסביבה
מורן זיו אש
מורן זיו אש
עובדת סוציאלית
כפר סבא והסביבה, פתח תקוה והסביבה, נתניה והסביבה
יהודית וינשטיין
יהודית וינשטיין
עובדת סוציאלית
רמת הגולן, אונליין (טיפול מרחוק), צפת והסביבה
נעמה ליימן גליק
נעמה ליימן גליק
פסיכולוגית
מודיעין והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
לליב הגלי
לליב הגלי
פסיכולוגית
יקנעם והסביבה

עוד בבלוג של שפיות זמנית

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

אין עדיין תגובות לפוסט זה.