לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דור פייגנבלום

דור פייגנבלום

דור פייגנבלום

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-174628

פסיכולוג בהתמחות קלינית ומטפל בקליניקה פרטית בכפר סבא. עובד ביחידה לתגובות קרב ובה אני עוסק באבחון ובטיפול בנפגעי ונפגעות טראומה על רקע לחימה ומצבי טראומה נוספים. בנוסף, אני חבר סגל במכללה למנהל בתואר השני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דור פייגנבלום

אודות דור פייגנבלום

פסיכולוג בהתמחות קלינית ומטפל בקליניקה פרטית בכפר סבא. עובד ביחידה לתגובות קרב ובה אני עוסק באבחון ובטיפול בנפגעי ונפגעות טראומה על רקע לחימה ומצבי טראומה נוספים. בנוסף, אני חבר סגל במכללה למנהל בתואר השני של הפסיכולוגיה של הספורט.

מטפל בגישה אינטגרטיבית המשלבת עבודה פסיכודינאמית ארוכת טווח וכן עבודה בגישה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT) קצרת מועד, בהתאם לצורך המטופל/ת. בעל הכשרה נוספת בטיפול ממוקד טראומה (EMDR ו-WET).

בעל ידע וניסיון טיפולי בהפרעות דחק פוסט טראומטית (PTSD), קשיי הסתגלות, חרדה, דיכאון ומצבי משבר שונים.

אני מאמין בטיפול בגובה העיניים ורואה בקשר האישי עם המטופלים כבסיס משותף אשר יאפשר חקירה מעמיקה והזדמנות לשינוי וצמיחה נפשית. כמו כן, אני מאמין בשילוב של שיטות וטכניקות טיפוליות מודרניות מבוססות מחקר על מנת לסייע בשיפור הרווחה הנפשית של מטופליי.

 

ניתן ליצור קשר בטלפון 054-6669354 או במייל dor.faigen@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דור פייגנבלום, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דור פייגנבלום ובאחריותו/ה.