לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דניאל גרוס

דניאל גרוס

דניאל גרוס

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-159766

קוראים לי דניאל גרוס ואני פסיכולוג המתמחה בפסיכולוגיה שיקומית. אני עובד עם ילדים והוריהם מתבגרים ומבוגרים. אני מטפל בעברית וגם באנגלית. הקליניקה שלי ממוקמת בשכונת בקעה בירושלים. אני מעניק טיפולים ממוקדים קצרי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דניאל גרוס

אודות דניאל גרוס

קוראים לי דניאל גרוס ואני פסיכולוג המתמחה בפסיכולוגיה שיקומית. אני עובד עם ילדים והוריהם מתבגרים ומבוגרים. אני מטפל בעברית וגם באנגלית. הקליניקה שלי ממוקמת בשכונת בקעה בירושלים.

אני מעניק טיפולים ממוקדים קצרי טווח בגישת CBT  לאנשים המתמודדים עם OCD, חרדה, דיכאון, פוביות ספציפיות, הפרעת פניקה, אגרופוביה, ופוסט טראומה.

בנוסף, אני מטפל באנשים המתמודדים עם השלכות רגשיות לאחר חוויות טראומתיות, משברי חיים או בשל התמודדות עם מחלות פיזיות/ פגיעות גופניות, כאב כרוני, וסימפטומים פסיכוסומטיים שלעיתים מובילים למצב רוח ירוד, חרדה וקשיים אחרים. כמו כן, אני פוגש מטופלים לתהליכים בעקבות תחושות של תקיעות, שאלות של זהות או סקרנות כללית סביב חוויתם.

אודות הגישה הטיפולית שלי- אני מאמין ביצירת מרחב וקשר המאפשר למטופל להתבונן על חווית חייו, להרחיבה ולנוע למקומות המשמעותיים לו. אני רואה חשיבות להגעה להמשגה משותפת עם המטופל וקביעת מטרות משותפות המתחברות למוטיבציה שלו/ה. אני משתמש בגישת טיפול המתאימה לצרכים של הפונה בין אם מדובר בשיטות דינמיות, בשיטות CBTיסטיות (מהגלים השונים כולל ACT) או השילוב ביניהם.

 

ניסיון

לימודים

אני בוגר B.A. בפסיכולוגיה מאוניברסיטת בר אילן ו- MA בפסיכולוגיה שיקומית קלינית מאוניברסיטת בר- אילן. בנוסף, אני בוגר התוכנית הדו שנתית לטיפול קוגניטיבי- התנהגותי (CBT) בבית החולים הדסה המוכרת ע״י האגודה הישראלית לטיפול התנהגותי- קוגניטיבי ועברתי הכשרה במסגרת הקורס.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דניאל גרוס, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דניאל גרוס ובאחריותו/ה.