לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סתו שמש

סתו שמש

סתו שמש

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-161544

אודות סתו שמש בקצרה:

פסיכולוגית בהתמחות קלינית, מטפלת במבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב. בנוסף, עובדת כפסיכולוגית ביחידה לתגובות קרב בתל השומר ועוסקת באבחון וטיפול בנפגעי טראומה על רקע לחימה ופעילות מבצעית.  מטפלת בגישה אינטגרטיבית...

פניה אל סתו שמש

אודות סתו שמש

פסיכולוגית בהתמחות קלינית, מטפלת במבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב. בנוסף, עובדת כפסיכולוגית ביחידה לתגובות קרב בתל השומר ועוסקת באבחון וטיפול בנפגעי טראומה על רקע לחימה ופעילות מבצעית. 

מטפלת בגישה אינטגרטיבית המשלבת תהליכי עומק ארוכי טווח, במקביל לעבודה ממוקדת באמצעות כלים קוגניטיביים-התנהגותיים (CBT), כדרך להתאים את הטיפול באופן אישי וייחודי עבור המטופל/ת. בנוסף להכשרתי בפסיכותרפיה פסיכודינאמית, עברתי הכשרות שונות וביניהן: CPT, PE, ביופידבק, EMDR, אותן אני משלבת בטיפולים על פי צורך. 

במסגרת עבודתי אני מטפלת במצבי משבר וקשיי הסתגלות, בעיות ביחסים בינאישיים, חרדה, דיכאון ותגובות הנגרמות מחשיפה לאירועים טראומטיים. 

כמו כן, בהיענות לצרכי התקופה, מטפלת גם מרחוק (זום / סקייפ).

אני מאמינה בקשר אישי ובלתי אמצעי עם מטופליי, כבסיס ליצירת מרחב בטוח בחדר הטיפולים, שיאפשר תהליך של צמיחה ושיפור הרווחה הנפשית. 
בעיניי, טיפול מאפשר הבנה טובה יותר שלנו את עצמנו, את הדפוסים והנטיות שלנו, את הערכים המובילים אותנו, והבנה האם הפעולות שלנו מיטיבות עמנו ומקדמות אותנו. אני מאמינה כי מתוך דיאלוג חם, פתוח וכנה, בו ניתן לגעת גם בתכנים קשים, יכולים להיווצר תנועה ושינוי משמעותיים. 

 

ניתן ליצור קשר בטלפון מס' – 054-3110912 או במייל stav.shemesh@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סתו שמש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סתו שמש ובאחריותו/ה.