לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יובל בן בסט

יובל בן בסט

יובל בן בסט

זהות אומתה מאומת
מספר ת.ז: 00000-8643

שמי יובל בן בסט, מטפל בשיטת שתי חרבות, מוסמך כמדריך אומניות לחימה טיפוליות לבעלי הפרעת קשב וריכוז מטעם המכללה האקדמית בוינגייט. עובד באופן פרטני עם ילדים עם קשיים התפתחותיים, תפקודים ורגשיים, כל זאת עם ההשקפה... קראו אודותיי בהרחבה...


אודות יובל בן בסט

שמי יובל בן בסט, מטפל בשיטת שתי חרבות, מוסמך כמדריך אומניות לחימה טיפוליות לבעלי הפרעת קשב וריכוז מטעם המכללה האקדמית בוינגייט. עובד באופן פרטני עם ילדים עם קשיים התפתחותיים, תפקודים ורגשיים, כל זאת עם ההשקפה והגישות הפסיכותרפויטיות של ימינו. אוהב ומאמין בעבודה חווייתית דרך הגוף לשם שיפור במיומנויות תפקודיות, חברתיות ורגשיות. 

כמדריך לאומנויות לחימה ועוסק בענף מזה 30 שנה ראיתי, למדתי וחוויתי את ההשפעה הגדולה שיש לאומנויות הלחימה השונות עלי ועל אחרים - מבוגרים וילדים, והאופן בו עבודה חווייתית זו, דרך הגוף, תורמת לשיפור במיומנויות תפקודיות, חברתיות ורגשיות. שיטת "שתי חרבות" (לוחמי האור), אליה התוודעתי, התאימה לראיה זו ולתפיסת עולמי ונתנה לי את הבסיס התיאורטי והמתודי לחבור בין אומנות הלחימה לטיפול הנפשי. דרך הפיכת מרחב הקרב למרחב של משחקיות ותנועה, דרך הפיכת התגובה האימפולסיבית לתגובה חושבת ואחראית מתנסה הילד בתקשורת מגוונת אשר נעה לאורכה ורוחבה של הקשת הרגשית, ויכול להבין יותר לעומק מה מפעיל אותו. בדרך זו נעשית באופן מודע ולא מודע עבודת גוף-רגש-נפש משמעותית המשפיעה על תפקודו של הילד בסביבותיו השונות.

 

מזמין את ילדכם למסע של למידה דרך הרפתקאות, משחקי אימון וקרבות מהנים, להכיר בייחודיות שלו ולגלות את יכולותיו וחוזקותיו.

הטיפול מתאים לילדים ובני נוער בגילאים 16 - 5.5
המפגשים נעשים בקרית אונו (בקעת אונו והמרכז).

https://www.growthroughfantasy.com/

053-7704161

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יובל בן בסט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יובל בן בסט ובאחריותו/ה.