לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
MAKOM TAFSANMAKOM TAFSAN
תאריך רישום: 8/8/2021
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות MAKOM TAFSAN

תפס"ן הוא תחנה לבני הנוער אשר בחיפושיהם אחר חיים עם תשוקה, מוצאים עצמם נושרים מן המוסדות שהועידה להם חברת המבוגרים: בתי הספר, פנימיות, תנועות נוער, צבא...

הנשירה מתרחשת בנפש או בגוף; בלימוד או בעשייה; מבית ההורים, מבית הספר, מחברת המבוגרים או מחברת העמיתים, והיא יכולה להגיע עד כדי אובדן החיים. המורים וההורים הינם הראשונים לשאת בנטל האשמה והמועקה של זה שנושר, כעדות לכישלון המשותף למבוגר ולנער/ה. 

התחנה הפסיכואנליטית קמה עבור הנער, ההורים, ובית הספר. עבור הנער שנושר ולא רואה לאן, עבור ההורים שלא יודעים ממה הוא נושר ועבור בית הספר שלא פנוי "לצאת מאיזה מקום ולתפוס אותו". לכל נער דרכו הייחודית לנשור ולכן נדרש ידע מיוחד לגלות אותה. ידע שעליו התחנה קמה. 

בשדה הנוער יש דבר מה שכבר לא עובד עם השיח הקיים ויש לחתור לאפשרות שייווצר יום אחד שיח שיקרא 'הכאב של הנוער' אותו נושאים המבוגרים והנוער גם יחד- לכן התחנה ערוכה לפניות של בני נוער, כמו גם של הורים ואנשי חינוך.

תפס"ן נוסד כעמותה ללא כוונות רווח על ידי אנשי חינוך, משפט, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, אמנות, רפואה, עם ניסיון בעבודה עם בני נוער בקליניקה ובמוסדות החינוך.

בצוות המטפלים כולם שותפים לגישה המבוססת על הפרקטיקה הפסיכואנליטית ועל הידע שנצבר במוסדות דומים בארצות אחרות. 

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה