לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבר שמאי קינן

ענבר שמאי קינן

ענבר שמאי קינן

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 21148

אודות ענבר שמאי קינן בקצרה:

שמי ענבר שמאי קינן ואני עובדת סוציאלית קלינית בוגרת תארים ראשון ושני בהצטיינות מאוניברסיטת בר-אילן. בנוסף, אני לומדת בתכנית הכשרה דו-שנתית לטיפול מיני ומתמחה בטיפול מיני.   אני בעלת מעל 12 שנות ניסיון...

פניה אל ענבר שמאי קינן

דוברת עברית.

אודות ענבר שמאי קינן

שמי ענבר שמאי קינן ואני עובדת סוציאלית קלינית בוגרת תארים ראשון ושני בהצטיינות מאוניברסיטת בר-אילן.

בנוסף, אני לומדת בתכנית הכשרה דו-שנתית לטיפול מיני ומתמחה בטיפול מיני.

 

אני בעלת מעל 12 שנות ניסיון בטיפול, ומטפלת בקליניקה פרטית בקרית אונו בפסיכותרפיה דינמית בנשים ובגברים בשלבי חיים שונים המתמודדים עם מצבים רגשיים, קשיים בתחום האישי, קשיים ביצירת קשר אינטימי, זהות מינית, דימוי עצמי, חוסר ערך, ריקנות, צמתים בחיים ומשברים.

כמעט כל אחד מאיתנו מתמודד במהלך חייו עם קושי, משבר, מצב חיים מאתגר או מצוקה נפשית. במקרים אלה יש חשיבות רבה לבחירת מטפל מקצועי, מבין ואמפתי, שיוכל לסייע לך להתמודד טוב יותר עם אתגרי החיים.

אולם, ההחלטה להתחיל טיפול מעלה אצל אנשים רבים חששות ושאלות – איך ארגיש במהלך הטיפול? לאן הטיפול יוביל אותי? האם המטפלת תבין אותי? האם יחול אצלי שינוי?

חששות אלה לגיטימיים ומובנים כמו לפני כל יציאה למסע, ובייחוד כשהמסע הוא אישי ופנימי. אני יודעת היטב שלעתים לא קל לצאת למסע, לא קל ללכת בו ולא קל לעבור תהליכי שינוי, אבל אני מאמינה שבעבודה משותפת ומאומצת נוכל להגיע להישגים משמעותיים ומרגשים.

 

כמטפלת, אני מאמינה ביכולתך ליצור שינוי ממשי בחייך, אם הסביבה הטיפולית המקיפה אותך היא אמפתית, מאפשרת לך התבוננות פנימית ייחודית, ומעודדת אותך לשינוי ולהתמודדות עם האתגרים בחייך. אני מאמינה, שבקשר המיוחד הנוצר בטיפול, תיפתח בפניך אפשרות להתבונן על ואל-תוך חייך, ולבחור להוביל שינויים שיהיו משמעותיים עבורך.

 

אני מזמינה אותך, בהתרגשות ובציפייה, לצאת איתי יחד למסע משותף, ומאמינה כי במקום בטוח, וללא שיפוטיות מתאפשרים גדילה ושינויים מרגשים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבר שמאי קינן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבר שמאי קינן ובאחריותו/ה.