לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עינת לוין ברסקין

עינת לוין ברסקין

עינת לוין ברסקין

עובדת סוציאלית, פסיכותרפיה אינטגרטיבית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 13692

אודות עינת לוין ברסקין בקצרה:

בעלת תואר ראשון (BSW) ותואר שני (MSW) בעבודה סוציאלית בהתמחות של הנחיית קבוצות מאוניברסיטת תל אביב. בעלת ארגז כלים עשיר מלימודי: פסיכותרפיה אינטגרטיבית, שיטות טיפול מהעולם הדינאמי, כלים מעולם ה-CBT, מיינדפולנס, התערבויות...

פניה אל עינת לוין ברסקין

אודות עינת לוין ברסקין

בעלת תואר ראשון (BSW) ותואר שני (MSW) בעבודה סוציאלית בהתמחות של הנחיית קבוצות מאוניברסיטת תל אביב. בעלת ארגז כלים עשיר מלימודי: פסיכותרפיה אינטגרטיבית, שיטות טיפול מהעולם הדינאמי, כלים מעולם ה-CBT, מיינדפולנס, התערבויות בשיקום פסיכיאטרי בגישת ההחלמה, טיפול בפגיעות על רקע תקיפה מינית, ועוד.מעל לעשרים שנות ניסיון בטיפול פרטני וקבוצתי באוכלוסיות מגוונות.

רכזת תוכניות, מרצה ומנחה קבוצות הדרכה למטפלים ולאנשי מקצוע בתחומים טיפוליים בבית הספר לשיקום, שילוב והחלמה בקריה האקדמית אונו.

מדריכה בכירה supervisor  של מטפלים ואנשי מקצוע בתחומים טיפוליים במסגרות שיקומיות.

ניסיון עשיר בטיפול ושיקום של אנשים המתמודדים עם מחלות נפש והפרעות נפשיות, בשילובם בקהילה ובטיפול בבני משפחותיהם.

טיפול בבני נוער המתמודדים עם מגוון רחב של קשיים הנובעים מאספרגר, מעיכובים התפתחותיים ומתסמונות גנטיות שונות.

בקליניקה אני נפגשת עם:

מבוגרים וצעירים הפונים לטיפול רגשי סביב שאלות בתחומים של: התפתחות בשלבי החיים השונים, לחצים, משברי חיים, מצבי רוח, חרדות ועוד.

אנשי מקצוע ומטפלים המתמחים בטיפול באנשים המתמודדים עם פגיעות נפשיות שונות ומעוניינים בהדרכה (supervision) וליווי מקצועי בעבודתם הטיפולית והשיקומית.

אנשים המתמודדים עם אתגרים פסיכיאטריים ובני משפחותיהם, המעוניינים בטיפול פרטני והדרכה פסיכוחינוכית, בנוסף לשירותי "תיאום טיפול". תיאום טיפול זה כולל: קשר עם גורמים בקהילה, הגשה ל"סל שיקום" של משרד הבריאות ועוד.

אני מאמינה בגישה טיפולית פתוחה, "בגובה העיניים", תוך שימוש בידע ובמיומנויות של כל מטופל ובמודלים של "למידה מהצלחות" ו"קבלת החלטות משותפת" מתוך אמונה בכוחותיו.

הטיפול ממוקד בקשיים איתם מגיעים המטופלים, ומותאם להעדפות ולאישיות הייחודית של כל אחת ואחד. הטיפול בגישה אינטגרטיבית המשלבת הסתכלות דינאמית וטכניקות מעולמות טיפוליים מגוונים: CBT, הגישה המוטיבציונית, מיינדפולנס ועוד. המטופלים יוצאים מצוידים בכלים פרקטיים, ליישום ושימוש מידי.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עינת לוין ברסקין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עינת לוין ברסקין ובאחריותו/ה.