לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורטל אינהורןאורטל אינהורן
תאריך רישום: 22/10/2013
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות אורטל אינהורן

שמי אורטל אינהורן, סטודנטית שנה שנייה בתואר שני בפסיכולוגיה חברתית, אוניברסיטת בן גוריון.

עוד מלימודי התואר הראשון שלי, התנסיתי בעבודה החינוכית תחת כנפו של מר דוד אנגלברג (פסיכולוג בכיר מחוז מרכז) שלקח אותי תחת חסותו ולימד אותי המון על העבודה כפסיכולוג חינוכי, התנסיתי בתצפיות בגני ילדים, שיחות עם הורים, ימי עיון על הפרעות קשב ריכוז והיפראקטיביות, סדנה לוויסות רגשי לגננות וצפיתי באבחונים.

כיום אני עובדת בעמותת על"ם כרכזת נוער ומתנדבים, במרכז הנקרא מגדלור פינה לנוער, ברחובות. למרכז זה באים נערים משכונת מצוקה וזקוקים לעצה, אוזן קשבת וכתף חמה. במסגרת תפקידי אני דנה עם הצוות וגורמים מקצועיים נוספים במצב הנערים, תוך התמקדות בייעוץ חינוכי, טיפולי וחברתי. בנוסף, אני משמשת כמנהלת תחום ההתנדבות במגדלור רחובות, תפקיד זה כולל גיוס מתנדבים הכולל פרסום ושיווק, ניהול המתנדבים בפן האישי וכן האדמיניסטרטיבי, עריכת ראיונות קבלה, הכשרות ראשוניות והכשרות המשך במהלך התנדבותם ושימור המתנדבים. 

אני מאוד מעוניינת להמשיך את התפתחותי בתחום הפסיכולוגיה החינוכית, עבודה עם בני נוער במסגרות פורמאליות וכן בלתי פורמאליות. 

הנני בעלת יחסי אנוש מעולים, אוריינטציה טיפולית גבוהה, רגישה לזולת, יודעת להתמודד עם מצבי לחץ ומתפקדת בהם על הצד הטוב ביותר, תודעת שירות מעולה, יכולת לעבוד מול גורמים רבים ובתנאי לחץ ויכולות ניהול גבוהות אל מול רגישות רבה .

אורטל אינהורן

0506620739

 

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה