לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
27
דצמבר

ד"ר הילית אראל ברודסקי: "הקול בראש- צללים וצלילים"

27/12/2018 | פורסם על ידי אורית ברקת

האגודה לפסיכותרפיה פסיכואנליטית מזמינה אתכם להרצאה הבאה בסדרה :

"הקול בראש- צללים וצלילים "
מרצה : ד"ר הילית אראל ברודסקי

יום חמישי בשעה 20.30-22.00 (התכנסות ב20.00 )
ב"בית השחמט ", טאגור 26 רמת אביב

טראומה מאופיינת בכך שהיא נותרת כעדות היולית ללא מילים, ללא מספר שיספר את סיפורה וללא אוזן קשבת שתשמע אותה. מתוך כך, היא אינה ניתנת לעיבוד ומתעתעת ביכולתו של הקורבן להיות עד למה שאירע לו, לדעת את עצמו ולספר את סיפורו. בהרצאתה מציעה ד”ר אראל ברודסקי את המדיום של המוסיקה כלוכד הן אתה שבר הטראומטי והן את האפשרות לריפוי, כזה המבקש לתקשר עם האחר הפנימי ובו זמנית מחזיק את היעדרו. המוסיקה עשויה להוות פשר לטראומה, גשר לעבר עדות, סימבוליזציה ושפה, ובו בעת היא מנכיחה את החסר וההיעדר. ההרצאה תדון בתופעת הreverie המוסיקלי, שבה המטפל חווה מעין חלימה בהקיץ הכוללת שירים, לחן ומילים ומציעה שהרוורי המוסיקלי עשוי להוות חלק מתהליך הפצעת העדות – עדות צלילית, במקומות בהם אין ביכולתן של המילים לנסח ולהכיל את עוצמת הכאב והאימה.

ד”ר הילית אראל ברודסקי, פסיכואנליטיקאית, פסיכותרפיסטית וד”ר לע”ס קלינית, חברה בחברה הפסיכואנליטית בישראל ובאיגוד הבינלאומי לפסיכואנליזה, זוכת פרס – Award Today Training Psychoanalytic מטעם האיגוד הפסיכואנליטי הבינלאומי (IPA).

מורה ומדריכה בתכניות לפסיכותרפיה באוניברסיטת בר אילן ובאוניברסיטת תל אביב, במסלול הזרם העצמאי, הפקולטה לרפואה, חברת סגל במחלקה לע”ס באוניברסיטת בר אילן.

מחיר להרצאה בודדת: חבר אגודה – 80 ₪ סטודנט/גימלאי – 100 ₪,
מי שאינו חבר – 120 ש”ח.


ליצירת קשר :
נא לפנות לאורית ברקת
מנהלת המשרד
האגודה הישראלית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית, ת.ד. 6066 הרצליה 46159
טלפקס: 09-9587717,כתובת מייל :iapp@bezeqint.net
כתובת האתר: iapp-psy.org