לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
18
פברואר

פורנוגרפיה - האלכוהול החדש, האמנם?!

18/2/2015

מטפל/ת יקר/ה שלום רב!
בתאריכים ה18/2/15 בירושלים וה19/2/15 ברמת גן יתקיימו כנסים מיוחדים מטעם אגודת סקסוהוליסטים אנונימיים (SA), חברותא העובדת בשיטת 12 הצעדים, בנושא "התמכרות למין - הבעיה, והפתרונות שמצאנו".
הכנס בירושלים יתקיים בין השעות 14:00 עד 19:00 בגבעה הצרפתית רח' בר כוכבא 66 בבית קל"ע (המרכז לקבוצות לעזרה עצמית מטעם עיריית ירושלים) וברמת גן ברח' יוחנן בדר 3, סמוך לאוני' בר אילן.
בשני המקומות ניתן למצוא חנייה.

לכנסים יגיע באופן חד פעמי מארה"ב אחד ממקימי התכנית יחד עם אשתו, החבר פסיכיאטר במקצועו מפוכח מאלכוהול ומין כפייתי כ30 שנה.
בכנסים ידברו החבר מארה"ב ולאחריו אשתו, חבר תכנית מהארץ שידבר יחד עם הפסיכולוג שלו, וכן ד"ר יניב אפרתי, מומחה להתמכרות למין וחוקר בתחום. יהיה זמן לשאלות ותשובות, ובהפסקה יהיה כיבוד קל ומכירה של ספרות התכנית.
ההשתתפות בכנסים חינם.

להרשמה: pic@sa-israel.org או בטלפון 052-7640209.


------------------------

סקסוהוליסטים אנונימיים (SA) היא חברותא של גברים ונשים החולקים זה עם זו את ניסיונם, כוחם, ותקוותם, כדי שיוכלו לפתור את בעייתם המשותפת ולעזור לאחרים להחלים.

אנו מציעים את ההשתתפות בSA עבור המטופל ככלי עזר למטפל במהלך טיפולו המקצועי בבעיית ההתמכרות או ההתנהגות הכפייתית של המטופל.

הדרישה היחידה לחברות היא רצון להפסיק להתאוות ולהתפכח מינית. אין בסקסוהוליסטים אנונימיים (.S.A) תשלומי חובה או דמי חבר; אנו מממנים את עצמנו באמצעות תרומותינו. סקסוהוליסטים אנונימיים אינו משויך לשום כת, דת, פוליטיקה, ארגון או מוסד; אינו מעוניין לקחת חלק בשום מחלוקת ואינו תומך או מתנגד לשום עניין. מטרתנו העיקרית היא להישאר מפוכחים מינית ולעזור לאחרים להגיע למפוכחות מינית.

סקסוהוליסטים אנונימיים, היא תוכנית החלמה המבוססת על העקרונות של אלכוהוליסטים אנונימיים וקיבלה את אישור AA להשתמש בשנים-עשר הצעדים ובשתים-עשרה המסורות שלהם, ב 1979.

בארץ החברותא מונה כ400 חברים בכ60 קבוצות שונות ברחבי הארץ, וברחבי העולם עשרות אלפים רבים של חברים בכמה אלפי קבוצות.
למידע נוסף אודותינו ולהמלצות מאנשי טיפול ואקדמיה מקצועיים, רבנים, ואנשי דת נוצרים ניתן לפנות אלינו במייל pic@sa-israel.org או בטלפון 0527640209.
כמו כן אפשר להיכנס לאתר האינטרנט שלנו SA-ISRAEL.ORG או לSA.ORG האתר העולמי.

תגיות: