לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
26
מאי

להבין בכדי למנוע 2 - הכנס המדעי השנתי לחקר האובדנות בישראל

26/5/2014 | פורסם על ידי ד"ר יוסי לוי - בלז

להבין בכדי למנוע 2 - הכנס המדעי לחקר האובדנות בישראל
יום שני, 26 במאי 2014, המרכז האקדמי רופין

מיליון איש מתאבדים מידי שנה בעולם, מהם יותר מ- 400 בישראל. מה אנחנו יודעים על תופעה טראגית וכאובה זו? איך ניתן למנוע? כיצד ניתן לטפל באנשים הפגיעים לאובדנות כמו גם בשאירי התאבדות? מה ניתן לעשות בכדי להציל חיים?

בתאריך ה-26 במאי 2014 ייערך הכנס המדעי השני לחקר האובדנות בישראל. הכנס של השנה יעמוד בסימן הערכת אובדנות וטיפול באובדנות בקרב קבוצות סיכון.


במסגרת הכנס ננסה להעמיק את ההבנה המחקרית והקלינית לגבי איך דרכי האיתור של סיכון אובדני, מהם אותות האזהרה ומהם הכלים בהם יש להשתמש כדי להעריך חשיבה וכוונה אובדנית, איך מתמודדים עם משבר אובדני ואיך מטפלים במטופלים וצעירים אובדניים. על שאלות אלו ננסה לענות בהקשר של קבוצות אוכלוסייה שונות הנמצאות בסיכון יתר לאובדנות, כגון בני נוער, קשישים, מהגרים, להט"ב ועוד.

במסגרת הכנס תתקיים הרצאה מיוחדת של פרופ' קלי פוזנר (Posner) מנהלת המרכז להערכת אובדנות באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, ארה"ב, ומומחית עולמית לנושאים של התנהגות אובדנית ודיכאון. פרופ' הובילה את פיתוחו של הכלי המתוקף ביותר בעולם להערכת אובדנות, ה- C-SSRS, שהוכתר כשינוי המשמעותי ביותר בהבנת התחום בשנים האחרונות.

הכנס הינו ללא תשלום אבל נדרשת הרשמה מראש.

לפרטים מלאים, רשימת המרצים , התכנייה המלאה והרשמה לכנס - גילשו לאתר הכנס

http://www.isrs.org.il/

תגיות: