לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
25
מאי

המנחה, האדם והשדה – מה בין משא למסע: כנס מקצועי למנחי קבוצות

27/5/2011 - 25/5/2011 | פורסם על ידי יוספה לבריק

כנס מקצועי למנחי קבוצות באשר הם: המרכז הישראלי להנחיה אינטגרטיבית מזמין לכנס "המנחה האדם והשדה – מה בין משא למסע", שיתקיים בסוף החודש בוינגייט

המרכז הישראלי להנחיה אינטגרטיבית בקבוצות של המכללה האקדמית בוינגייט, בניהולם של מילי שטוקפיש וד"ר תמיר רוטמן, יוזם לראשונה בארץ את "המנחה, האדם והשדה", כנס חדש במתכונת אקדמית ייחודית, שיתקיים בוינגייט בין התאריכים 25-27 במאי.
אתר המרכז: http://www.icgroups.co.il

הכנס מיועד למנחי קבוצות ומטפלים באשר הם, החל ממורים, מרצים, פסיכולוגים, מנחי פסיכודרמה, מאמנים אישיים, תרפיסטים באומנות ועוד, ועד לכל מי שעובד עם אנשים ומתעניין בתהליך התפתחות פנימית עצמית. חדשנותו של הכנס בשילוב שהוא עורך בין מתודולוגיות אקדמאיות שונות ומגוונות לבין ראייה הוליסטית החוקרת את נפש המנחה ואת מקומו האינדיבידואלי בתהליך.

הכנס יכלול עשרות הרצאות, סדנאות הדרכה ופאנלים בהשתתפות מיטב מנחי הקבוצות בארץ, בעצמם מרצים למנחי קבוצות, סביב ההיבטים המתפתחים של שדה ההנחיה, העבודה וההדרכה בישראל ומתוך ההתמקדות בשאלה: "מי או מה מנחה את המנחה?". בין היתר יידונו מודלים של הדרכה קבוצתית, בינאישית ועצמית ושילוב אינטגרטיבי בין עולמות העבודה השונים לבין הנחיות משולבות אומנויות, ביטוי והבעה, "בוננות הגוף והנפש" (מיינדפולנס), פסיכולוגיה ומתודולוגיות של שיח בעיתות משבר.

לדברי מילי שטוקפיש וד"ר תמיר רוטמן, יוזמי הכנס: "החוליה החסרה לדעתנו כיום בתחום, היא החיבור שבין המצוינות המקצועית של מנחי קבוצות לבין ההבנה של המנחים, שתפיסתם את עצמם משפיעה על התפתחות הקבוצה לא פחות מאשר שיטת ההנחיה. כל קבוצה עוברת תהליך של שינוי, והמנחה יחד איתה. המודעות העצמית שלו היא חלק בלתי נפרד מהתהליך, וההיענות הגדולה שיש לכנס – בקרב מרצים ובקרב נרשמים, מחדדת את הכמיהה שיש בשטח להתנסות לימודית וחווייתית מהסוג שהכנס מציע".

מבין ההרצאות והסדנאות הכפלה דרמתית בפסיכודרמה ככלי בהדרכה קבוצתית, הדרכה עצמית באמצעות תנועה, הנחיית קבוצות בגישה הדיאלוגית, על תהליך ריפוי עצמי בקבוצה, כוחו של סיפור, אמנות הדיבור וההקשבה מהלב, תיאטרון פלייבק, אומנויות ככלי מרכזי בקבוצות הדרכה, תשוקה ומיניות בתהליכים קבוצתיים, הדרכה עצמית גוף-נפש-מחשבה ואנרגיה, סדנת מנחי קבוצות שטח, מקרב לקירבה – תקשורת לא אלימה, אומנות וארגון, על אי הידיעה בהנחיה, מודל להדרכת קבוצה מטיפול משפחתי, חולשת המנחה ככלי עבודה, ריבוי זהויות בקבוצה ועוד.

פרטים על הכנס:
הכנס יתקיים בין התאריכים 25-27 במאי, בוינגייט.
דמי הרשמה לכל שלושת ימי הכנס: 850 ₪. עלות השתתפות יומית: 400 ₪.
המחיר כולל בנוסף לפעילויות הכנס גם כיבוד קל וארוחת צהריים חלבית.
מידע נוסף והרשמה באתר הכנס: http://www.icgroups.co.il/convention2011/

תגיות: