לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
5
דצמבר

מפגשים מקצועיים ולקהל עם בלצ'ו גירמה, World Laughter Master (Ethiopia

15/12/2009 - 5/12/2009 | פורסם על ידי אלכס סטרניק

Press Release

Belachew Girma, Ethiopian Laughter Therapist, World Laughter Master, holder of the guines record for the longest continuous laughter (more than 3 hours), is visiting Israel.

His laughter work is well known throughout Ethiopia and worldwide.

Belachew is a living testament that people can laugh despite adversity. A born again Christian, he has rebuilt his life after losing his wife to AIDS and losing his business and home to fire and flood disasters.

He has established the Ethiopian Laughter Day with support from his government and uses Laughter as a tool for personal and community healing.

He is touring through Israel from the 5122009-15122009 offering different public and professional seminars, especially focused on the role of Laughter in Peace-Building and Conflict Resolution in war areas. He is offering talks and laughter sessions all over the country.

If you have an audience who would like to meet him, please let me know as soon as possible.

Best wishes,

Life Laugh and Love


Alex Sternick- Initiator of Laughter Clubs in Israel

http://www.laughter.co.il

Noga Ilan- Laughter Facilitator

http://www.dreaming-far-place.com


חוזר לעיתונות

בלצ'יו גירמה האתיופי, נכנס לספר השיאים של גינס כשיאן צחוק עולמי אחרי שצחק ללא הפסקה למעלה משלוש שעות. כיום הוא תרפיסט צחוק ונחשב למאסטר בתחומו בקנה מידה לאומי ועולמי.

בלציו הוא עדות חיה לכך שניתן לצחוק על אף כל פגעי הגורל. בזכות כוח רצונו ואמונתו הנוצרית המחודשת שיקם את חייו אחרי שהתאלמן מאשתו חולת האיידס, איבד את ביתו ונכסיו שעלו באש והוכו בשיטפון.

בתמיכת ממשלת אתיופיה ייסד את יום הצחוק האתיופי ופועל ללא לאות להפצת בשורת הצחוק ככלי לריפוי אישי וקהילתי.

בלציו יגיע לביקור בישראל בתאריכים 5/12/2009-15/12/2009 בו יקיים סמינרים לאנשי מקצוע ולקהל הרחב. בפעילותו יינתן בין השאר גם דגש על תפקיד הצחוק כאמצעי לפתרון קונפליקטים באזורי מתח וכגשר לשלום. הרצאות וסדנאות יתקיימו בכל אזורי הארץ.

אם ברשותך צבור המעוניין לפגוש בו אנא צור קשר בהקדם האפשרי.

בברכת חיי אהבה וצחוק

אלכס סטרניק – יוזם מועדוני הצחוק בישראל

http://www.laughter.co.il

נוגה אילן – מורה מוסמכת ליוגה צחוק

סוף סוף לאחר 5 שנים שאני חולם להביא את האיש המופלא הזה לארץ, לטובת הקהילה, בתור אדם שמאוד חשוב לו שכל אדם במדינה זו יפסיק להיות קרבן של הנסיבות ,שיתחיל לצחוק על החיים ולא להאשים כי אין לזה סוף- כל האשמה של הסביבה ואחרים שמה אותנו במקום בריאותי לא טוב, אנו נהיים חולים, כל מאבק על כסף. בלצ"ו גירמה שבא מהמדינה הכי ענייה בעולם, שהתחיל לצחוק לפני 9 שנים לאחר משברים רבים בחייו (2 מנשותיו נפטרו, ביתו ובית עסקו עלו באש ובמים) יבוא לישראל בהזמנתי ויפגוש את הקהל בארץ, לעיתים קהל פגוע וכואב "קרבן של הרשויות, הסכסוך, מוסדות המדינה, המשבר הכלכלי"- אנחנו נתור את הארץ ונצחק עם האנשים ברחוב. בלצ'ו הוא האיש עם הצחוק הכי מידבק והכי מתגלגל שפגשתי מאודי, הוא האיש שצוחק מתוך קרביו ואי אפשר שלא ליפול בצחוק המידבק שלו, הוא האיש שמעולם לא למד יוגה צחוק והגיע למקום של הצחוק הקטרטי מתוך הכאב. לעצם העובדה שיש לו שיא גינס לצחוק הארוך בעולם של 3 שעות ו6 דקות אין שום משמעות בעיני, להבאתו ארצה- אלא המקום ממנו הוא בא

בלצ'ו גירמה הוא יקיר מדינת אתיופיה, מארגן את יום הצחוק הבינ"ל מדי 1 לנובמבר באדיס אבבה, אדם שהוטס ומומן רבות ע"י אתיופיאן אירליינס למספר יעדים באירופה. פגשו את בלצ'ו בדצמבר הקרוב ותוכלו גם להזמין סשנים מיוחדים עמו הכוללים הרצאה על סיפור חייו

בלצ'ו עובד היום באדיס עם ילדי רחוב ויתומי איידס, הוא מעביר סדנאות בבתי חולים פרטיים באדיס אבבה ובאירועים ממלכתיים

קהלי יעד: בתי סוהר, נשים מוכות, העדה האתיופית, יהודים וערבים (עזהשדרות?), מתמכרים ונגמלים מסמים

קהל רחב- יפורסם בעתיד

*** הפעילויות לא יהיו בעלי אופי מסחרי. אני אשלם לבלצ'ו את שכרו על מנת קודם לממן את עלויות הבאתו לכאן (והיה ואתיופיאן איירליינס לא ישתתפו), מבחינתי זה מפגש קודש עם האיש הזה ואינני הולך להתפרנס מזה אך שאני כן מתפרנס מהפקות

http://www.dreaming-far...com/laughter/

תגיות: