לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
30
יוני

מפגש להיכרות עם גישת התמקדות Focusing

30/6/2009 | פורסם על ידי רונית קורץ

בערב נכיר ונתנסה בטכניקת ה'התמקדות', המאפשרת לכל אחד להקשיב לתחושות הגוף בדרך מיוחדת ולגלות כי הן נושאות משמעות עמוקה עבורנו. באמצעות נוכחות וקבלה של כל מה שעולה בעולמנו הפנימי מתאפשר דיאלוג פנימי עמוק ונחשפים משאבים ותובנות. בתהליך מונחה פשוט צפים רגשות חבויים, משתחררים מצבים שנדמו חסרי מוצא ומה שאינו ברור נעשה ברור. מכאן מתפתח תהליך שינוי ומתאפשרים צעדי פעולה שנמנעו עד כה.
שיטת ההתמקדות והפילוסופיה של המעמקים, עליה מושתתת השיטה, פותחו על ידי פרופ' יוג'ין ג'נדלין מאוניברסיטת שיקגו, על בסיס מחקר מקיף לאיתור המשתנה המבחין שגרם לאנשים לחוות שינויים משמעותיים בזמן טיפול.
מנחה: רונית קורץ, פסיכולוגית. מוסמכת המכון הבינ"ל התמקדות.
לאנשי מקצוע ההתמקדות מאפשרת ללמוד מתודולוגיה המעשירה ומעצימה כל שיטת טיפול אחרת, לפתח יכולת רבת עוצמה של מודעות עצמית כמטפל תוך כדי הטיפול, להיות במודעות למערכת היחסים במרחב האינטראקטיבי בין מטפל ומטופל בזמן טיפול, לפתח יכולת לעבד מידע חוויתי לא מילולי המתפתח בטיפול ולתת לו ביטוי תרפויטי. פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, מטפלים,מאמנים, יועצים המעוניינים להביא עומק נוסף לעצמם ולעבודתם משלבים את ה'התמקדות' בעבודה עם כל הגילאים, החל מילדים צעירים וכלה באנשים מבוגרים מאוד.
המפגש יתקיים בגבעתיים בשעה 20:00. הכניסה חופשית. לפרטים ורישום מוקדם ronitkz@zahav.net.il

תגיות: