לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נתנאלה חסידים

נתנאלה חסידים

נתנאלה חסידים

פסיכותרפיסטית MSW

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 27715

עו"ס קלינית MSW, בהתמחות בפסיכותרפיה פסיכואנליטית.  מטפלת בגישה פסיכודינאמית בשילוב עם Emdr, מיינדפולנס, וcbt. מקבלת בירושלים- בקליניקה פרטית בקטמון ובמרכז הירושלמי לבריאות הנפש. נסיון מקצועי: במסגרת השנים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נתנאלה חסידים

אודות נתנאלה חסידים

עו"ס קלינית MSW, בהתמחות בפסיכותרפיה פסיכואנליטית.  מטפלת בגישה פסיכודינאמית בשילוב עם Emdr, מיינדפולנס, וcbt.

מקבלת בירושלים- בקליניקה פרטית בקטמון ובמרכז הירושלמי לבריאות הנפש.

נסיון מקצועי: במסגרת השנים הרבות בהן אני עובדת במרפאה לבריאות הנפש אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים המתמודדים עם כאבים נפשיים, טראומה ממוקדת ומורכבת, דיכאון והפרעות חרדה, אובדן ושכול, מצבי משבר, נכויות ומחלות כרוניות, קשיים בערך העצמי, ביחסים בינאישיים, תחושת תקיעות, קשיי הסתגלות למעברים בחיים והתמכרויות. כמו כן, מדריכה סטודנטים לתואר שני טיפולי במסגרת המסלול של לימודי עבודה סוציאלית באוניברסיטת אריאל. 

מאמינה בכוחו של הטיפול הנפשי להקל על הנפש, לחזק אותה, ולהרחיב את אפשרויות הבחירה. מתרגשת כל פעם מחדש מהיכולת שלו לסייע ביצירת שינוי מיטיב ומשמעותי בחיים.

הכשרה: תואר ראשון BA בע"ס בהצטיינות, אוניברסיטת בר אילן. תואר שני קליני, MSW, בהצטיינות, האוניברסיטה העברית. התמחות במכון לפסיכותרפיה של החברה הפסיכואנליטית בישראל.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נתנאלה חסידים, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נתנאלה חסידים ובאחריותו/ה.