לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לירון מאמא

לירון מאמא

לירון מאמא

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23239

שמי לירון, אני מטפלת רגשית לילדים, נוער ומבוגרים. אני בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בתחום בריאות הנפש, טראומה ומשברי חיים. בהכשרתי אני עובדת סוציאלית קלינית, בעלת תואר שני ועם הכשרות רבות בטיפול. לאורך השנים, הניסיון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לירון מאמא

אודות לירון מאמא

שמי לירון, אני מטפלת רגשית לילדים, נוער ומבוגרים. אני בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בתחום בריאות הנפש, טראומה ומשברי חיים. בהכשרתי אני עובדת סוציאלית קלינית, בעלת תואר שני ועם הכשרות רבות בטיפול.

לאורך השנים, הניסיון הרב שצברתי בטיפול באוכלוסיות קצה ומקרים מורכבים במערכות הציבוריות, וכן ההתפתחות המקצועית, הידע וההכשרות המגוונות, חידדו אצלי יכולות ומיומנויות גבוהות לזיהוי והבנת הקשיים לעומק והתאמת הטיפול והכלים הייחודיים לכל מטופל. זאת תוך יצירתיות בגמישות ובעיקר בדיוק רב. 

עם הניסיון וההתמקצעות, פיתחתי את הדרך שלי, או כמו שמטופלים רבים אומרים לי: "את - זה משהו אחר". בזכות היכולות שלי להתחבר למטופל ולהוריו (במקרה של ילדים ונוער) בגובה העיניים, ברגישות ובכבוד, מתאפשר למטופל להתמסר לתהליך, לגעת במקור הבעיה ולהניע תהליכי שינוי. 

אני מאמינה שדרך הקשר הטיפולי, תוכל להתרחש חוויה מתקנת לקשרים מורכבים יותר מהעבר. הטיפול מאפשר זריעת אמון ביחסים ומתוך כך יצירת יחסים מיטיבים עם אחרים. כמו כן, בקשר הטיפולי, המטופל לומד להבין את עצמו ואת חוויות חייו, ומתוך כך לקבל ולאהוב את עצמו. אז יוכל להסיר מחסומים, לעשות שינויים ולחיות חיים בעלי רווחה נפשית גבוהה יותר. כמו שקארל רוג'רס טען: "כשאני מקבל את עצמי כפי שאני, אז אני יכול להשתנות". 

בקליניקה שלי בחרתי להתמקד בנוער וצעירים (12-35) ומציעה תהליכי התבוננות פנימית וחיזוק עצמי בעולם פנימי וחיצוני שהוא לעיתים מטלטל. אני עובדת בגישה דינאמית אינטגרטיבית. 

למי מתאים הטיפול? לנוער וצעירים המתמודדים עם ערך עצמי נמוך, אתגרי גיל ההתבגרות, מורכבות ביחסי הורים ילדים, קשיים חברתיים, משברי חיים וטראומות. כמו כן, אני מציעה גם עבודה עם הורים אשר מודאגים ממצב ילדיהם.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לירון מאמא, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לירון מאמא ובאחריותו/ה.