לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אביגיל קראפף פורטזה ריי

אביגיל קראפף פורטזה ריי

אביגיל קראפף פורטזה ריי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-172923

נעים מאוד, שמי אביגיל, פסיכולוגית קלינית בהתמחות, מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים בקליניקה בלב המפרץ ואונליין בשפות עברית, אנגלית וספרדית. אני מטפלת בגישות דינמי ארוך טווח, דינמי קצר מועד,ממוקדת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אביגיל קראפף פורטזה ריי

אודות אביגיל קראפף פורטזה ריי

נעים מאוד, שמי אביגיל, פסיכולוגית קלינית בהתמחות, מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים בקליניקה בלב המפרץ ואונליין בשפות עברית, אנגלית וספרדית.

אני מטפלת בגישות דינמי ארוך טווח, דינמי קצר מועד,ממוקדת רגש (EFT), וקוגניטיבית-התנהגותית (CBT) ומשלבת ביניהן בהתאם לצרכי המטופל.

התחלתי את דרכי כמטפלת במרפאה של ילדים ובני נוער בבית חולים לב השרון ועבדתי גם עם ילדים עם צרכים מיוחדים בגיל הרך במסגרות שונות. לאחר מכן, טיפלתי במרפאה למבוגרים ברמב"ם. בנוסף עבדתי מספר שנים בשיקום עם אוכלוסיה רחבה. כיום אני מטפלת בשירות ליעוץ לסטודנטים באוניברסיטת חיפה, במעבדה לחקר פסיכותרפיה ובקליניקה הפרטית שלי.

מנסיוני, אנשים פונים לטיפול לרוב במטרה לשפר את אורח חייהם בהקשרים שונים, לפעמים בגלל התמודדות או סימפטום ספציפי ולעיתים עקב תחושות כלליות יותר. אני מאמינה שכל אחד צריך סגנון טיפול המותאם לו לשלבים השונים בחייו ובכוח המרפא של הקשר הטיפולי, המשמש מקום בטוח לחקירה עצמית. לכן במפגשים הראשונים אני בוחרת ביחד עם המטופל את דרך העבודה בהתאם למטרות הטיפול ומדייקת אותה ביחד עם המטופל לאורך הדרך. אם אתם כאן, אני מניחה שאתם שוקלים להתחיל טיפול וזהו צעד שלא בהכרח קל לעשות. אני מציעה לכם להתחיל בשיחה ראשונית קצרה איתי, לבדוק את הקרקע ולהחליט האם אתם מעוניינים לקבוע פגישה. ניתן ליצור קשר דרך האתר, טלפונית או בוואטסאף במספר 0585363003.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אביגיל קראפף פורטזה ריי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אביגיל קראפף פורטזה ריי ובאחריותו/ה.