לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אוסנת טלמור

אוסנת טלמור

אוסנת טלמור

פסיכותרפיסטית

עובדת הוראה מאומתת
מס רישיון לעיסוק בהוראה: 98401

הי, אני אוסנת ואני פסיכוטרפיסטית המטפלת בגישה דינאמית - אקזיסטנציאליסטית בשילוב עם היביטים מגישות שונות. אני מביאה איתי ניסיון תעסוקתי עשיר ממספר דיספלינות ובניהן הוראה בתיכון לנערים ונערות המתמודדים עם קשיים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אוסנת טלמור

אודות אוסנת טלמור

הי, אני אוסנת ואני פסיכוטרפיסטית המטפלת בגישה דינאמית - אקזיסטנציאליסטית בשילוב עם היביטים מגישות שונות. אני מביאה איתי ניסיון תעסוקתי עשיר ממספר דיספלינות ובניהן הוראה בתיכון לנערים ונערות המתמודדים עם קשיים רגשיים ונפשיים, לצד ניסיון חיים עשיר והורות לשלושה בוגרים צעירים.
ניסיוני המקצועי כולל טיפול בבוגרים צעירים ומבוגרים המתמודדים עם מצבי חרדה, דיכאון, פוסט טראומה, גיבוש זהות, ערך עצמי נמוך, תחושת תקיעות בחיים, קשיים ביחסים בינאישיים ועוד. בעלת ניסיון טיפולי הן בקליניקה פרטית והן במגזר הציבורי, בבית ספר תיכון אביב, במרכז לבריאות הנפש לב השרון, ובעמותה לנפגעי פעולות איבה.
אני מאמינה שהטיפול הוא הזדמנות לשינוי שמטרתו להקל על האדם מול אתגרי החיים, ושבכולנו טמונה היכולת לגדול ולהשתנות. מזמינה אתכם למסע משותף של חיפוש אחר משמעות, בטחון, חופש ואהבה תוך כדי התבוננות בגובה העניים בדרכם בעולם, ללא שיפוטיות או הנחות יסוד.

הטיפול מתקיים בקליניקה פרטית בית חירות | בתל אביב | אונליין.  טלפון: 052-8571516, osnat.talmor@gmail.com.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אוסנת טלמור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אוסנת טלמור ובאחריותו/ה.