לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אוריה אשכנזי

אוריה אשכנזי

אוריה אשכנזי

פסיכולוג קליני

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-172382

פסיכולוג בהתמחות קלינית (מ.ר. 27-172382). אני מטפל במבוגרים ובמתבגרים בגישה פסיכודינמית בעיקרה, ומשלב במידת הצורך כלים מגישות נוספות. אני מאמין בחשיבות הקשר הטיפולי הנרקם בין המטפל לבין המטופל, ובכוחה של חקירה והיכרות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אוריה אשכנזי

אודות אוריה אשכנזי

פסיכולוג בהתמחות קלינית (מ.ר. 27-172382). אני מטפל במבוגרים ובמתבגרים בגישה פסיכודינמית בעיקרה, ומשלב במידת הצורך כלים מגישות נוספות. אני מאמין בחשיבות הקשר הטיפולי הנרקם בין המטפל לבין המטופל, ובכוחה של חקירה והיכרות מעמיקה עם העולם הפנימי - על הלכי הנפש המגוונים שבו ועל היבטיו הלא-מודעים – לתרום להפחתת הסבל, לשינוי משמעותי ולהתפתחות.

טיפלתי באוכלוסייה מגוונת של מטופלים, בטיפול פרטני ובטיפול קבוצתי, בטווח רחב של נושאים רגשיים והתמודדויות שונות בחיים (טיפול במצבי משבר, נטייה מינית, הפרעות חרדה, דיכאון, קשיים בינאישיים, קשיים זוגיים, קשיים בהורות, דימוי עצמי, התמודדות עם חולי, תחושת תקיעות בחיים, התלבטויות מקצועיות, תחושות של אי שביעות רצון וכיו״ב).

הטיפול מתקיים בקליניקה פרטית הממוקמת בצפון הישן בת״א. ניתן לקיים התייעצות ראשונית בטלפון ללא התחייבות.

השכלה: 

תואר ראשון במדעי ההתנהגות (B.A.) בהצטיינות, המכללה האקדמית ת״א-יפו

תואר שני בפסיכולוגיה קלינית (M.A.) בהצטיינות יתרה, אוניברסיטת בר-אילן

ניסיון תעסוקתי:

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אוריה אשכנזי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אוריה אשכנזי ובאחריותו/ה.