לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יובל (וואלה) פישר

יובל (וואלה) פישר

יובל (וואלה) פישר

מטפל גופני- רגשי

בוגר מדעי החברה והרוח מאומת
מספר ת.ז: 00000-2172

ברוכים הבאים, שמי יובל (וואלה) פישר, ואני מעניק טיפול גופני- רגשי במסגרת הרפואה המשלימה. הדגש בטיפול הוא על ראייה הוליסטית של המטופל הכוללת בתוכה את הרובד הגופני, הרובד הרגשי-נפשי והרוחני.  על פי ההיבט ההוליסטי... קראו אודותיי בהרחבה...


אודות יובל (וואלה) פישר

ברוכים הבאים,

שמי יובל (וואלה) פישר, ואני מעניק טיפול גופני- רגשי במסגרת הרפואה המשלימה. הדגש בטיפול הוא על ראייה הוליסטית של המטופל הכוללת בתוכה את הרובד הגופני, הרובד הרגשי-נפשי והרוחני. 

על פי ההיבט ההוליסטי של הרפואה המשלימה- בריאות לקויה נתפסת כנובעת מצירוף של הפרעות במישור הפיזי, הנפשי, הרוחני והחברתי של המטופל ומודגשת יכולתו של הגוף האנושי לתקן בעצמו את הטעון תיקון אם יסופקו לו התנאים המתאימים. מטרת ההתערבות הטיפולית היא להשיב את האיזון ולהאיץ את יכולת הריפוי העצמי של גופנו

הטיפול כולל בתוכו: הקשבה סבלנית ותשומת לב למטופל במהלך הטיפול, הבנת צרכיו, רגשותיו (עולמו הפנימי של המטופל) וציפיותיו של המטופל, הורדת מידת החרדה שלו, הבאת המטופל למודעות עצמית למה שעובר עליו התורם לשינוי תפיסת המחלה או הכאב- ובכך תורם לשיפור הרגשת המטופל ולעיתים אף להתאוששות ולשיפור הדרגתי בבריאות עד להחלמה מן המחלה עצמה.

בטיפול נעשה שימוש במגוון טיפולי עיסויים (עיסוי שוודי הוליסטי בגישת היד הקשובה, עיסוי רפואי ועיסוי רקמות עמוקות):

שימוש בטכניקות עיסוי לטיפול בסטרס, איזון של מערכת העצבים, בכאבי גב, מפרקים ושרירים המביאות להקלה בכאבים. הטיפול לעיתים קרובות מביא לתחושת שביעות רצון ונוחות רגשית ופיזית של המטופל. 

בטיפול נעשה זיהוי תפיסות ומנגנוני התמודדות לפי טיפוסי אישיות, שימוש ביכולת התפיסה וההכרה (תפקודים קוגנטיביים) של המטופל להשפיע על התנהגות מערכות הגוף הפיזיולוגיות ושינוי התנהגותי:

שיח מעמיק עם המטופל- הבנת המחשבות, ההתנהגויות והרגשות

דמיון-מונחה- שיטת טיפול המביאה את יכולת הדמיון להשפיע על מצבו הגופני, הנפשי-רגשי של המטופל. השיטה של דמיון-מונחה תורמת לתחושת הקלה ורווחה, ושיפור איכות חיים במצבי חולי שונים. הטיפול מפיג חרדה וכאב גם לפני ניתוח.

מדיטציה- ויסות עצמי של הריכוז ותשומת הלב של המטופל. המדיטציה תורמת למצב רוגע פנימי ומשפרת את התחושה הכללית, תורמת לטיפול ביתר לחץ דם כרוני, מסייעת לטיפול במחלת לב בכאב כרוני, להפסקת עישון ולטיפול בהשמנה. 

טיפול באמצעות פרחי באך:

ד"ר אדוארד באך האנגלי (1886-1936), מצא כי כל מחלה היא תוצאה של חוסר הרמוניה בין גוף לרגש ותסמיני המחלות (הסיפטומים) הם ביטוי למצב רגשי שלילי. לתמציות פרחי באך יכולת לאזן את היעדר ההרמוניה המביא להפרעות גופניות ורגשיות. הטיפול מסייע להבין את מקור הכאב הרגשי והגופני ואת תחושת אי הנוחות ומותאם למטופל התמצית הדרושה. הטיפול הוכח כמסייע למצבי חרדה והפרעות רגשיות שונות. 

הטיפול הרגשי-גופני מסייע:

להפחתת כאבים לאחר ניתוח או לאחר פעולה רפואית פולשנית

להפחתת כאב ממקור שריר השלד

הפחתת תדירות כאבי ראש

מסייע להפחתת כאב הנלווה למחלה סרטנית  (טיפול בתופעות הלוואי: כאב, עייפות, חרדה)

להקלת הכאב הנגרם על ידי פיברומיאלגיה

טיפול באלרגיה

טיפול בהפרעות שינה

טיפול במצבי מתח, סטרס

טיפול בדכדוך, דיכאון

טיפול בחרדה

טיפול באסתמה - נמצא שטיפול במצבי סטרס משפיע על תדירות וחומרת התקפי אסטמה

תסמונת המעי הרגיז

טיפול בהפרעות קשב וריכוז בילדים

היחס אישי ורציף עם המטופל

המלצות חמות ממטופלים 

דרכי התקשרות: 050-6203302, שיחה ראשונית ללא עלות כדי לבדוק אם טיפול רגשי- גופני מתאים

ניתן לשלוח אי מייל לכתובת: yuvale6699@gmail.com

הקליניקה ברחוב האומן 25 (מרפאת אנאיה), ירושלים

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יובל (וואלה) פישר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יובל (וואלה) פישר ובאחריותו/ה.