לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיה נשר

מיה נשר

מיה נשר

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-132488

אודות מיה נשר בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית עם ניסיון בתחום החינוכי. מטפלת במבוגרים, נוער, ילדים והוריהם בקליניקה פרטית בכפר סבא. במהלך שנות ההתמחות שלי במרכז לבריאות הנפש "שער מנשה" צברתי ניסיון בעבודה במחלקות פתוחות...

פניה אל מיה נשר

אודות מיה נשר

פסיכולוגית קלינית מומחית עם ניסיון בתחום החינוכי. מטפלת במבוגרים, נוער, ילדים והוריהם בקליניקה פרטית בכפר סבא.

במהלך שנות ההתמחות שלי במרכז לבריאות הנפש "שער מנשה" צברתי ניסיון בעבודה במחלקות פתוחות וסגורות וכן בעבודה מרפאתית-קהילתית. כיום ממשיכה את עבודתי במרכז כפסיכולוגית במחלקה סגורה ובמקביל עובדת כפסיכולוגית בשירות הפסיכולוגי החינוכי באבן יהודה. במסגרת תפקידי כפסיכולוגית במחלקה אני מלווה מטופלים באופן פרטני, מנחה קבוצות טיפוליות ומסייעת בקביעת תוכניות טיפול שיקומיות.

במהלך עבודתי בשירות הציבורי אני מטפלת באוכלוסיית שונות החל ממבוגרים-צעירים ועד הגיל השלישי סביב משברי חיים, התמכרויות, טראומות, חרדה, דיכאון, אבל ואובדן, קשיי הסתגלות והפרעות אישיות ונפשיות מורכבות (סכיזופרניה, פסיכוזה והפרעות מצב רוח).

בעבודתי המערכתית במסגרת השירות הפסיכולוגי החינוכי אני מבצעת התערבויות טיפוליות עם ילדים, בני נוער, צוותי חינוך והורים במסגרת גנים ובתי ספר תוך התמקדות בהבנת התהליכים הרגשיים, התפתחותיים, החברתיים והלימודיים על מנת לקדם את רווחתם הנפשית.  בעבודתי אני מתבססת על עקרונות הטיפול הדינאמי תוך שילוב של כלים מגישות נוספות מתחום ה-CBT בהתאם לצרכי המטופל.

בעייני טיפול הינו מסע נפשי אליו יוצאים שני שותפים הנמצאים בקשר מיוחד שבבסיסו תקשורת, אמון ותחושת ביטחון. צעידה משותפת המתקיימת בסביבה נעימה, גמישה ותומכת מאפשר לאדם בקצב שלו, להתחבר ולהתקרב אל עצמו ולהגיע לגילויים עמוקים ולתובנות משמעותיות המובילות לשינוי ומוסיפות גוונים ורבדים נוספים לחייו. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיה נשר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיה נשר ובאחריותו/ה.