לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איתי כהן

איתי כהן

איתי כהן

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-153577

פסיכולוג בסיום התמחות שיקומית במכון האנדוקריני בבית החולים "שיבא" תל השומר. מאמין בטיפול אינטגרטיבי המשלב כלים מעולם הCBT והמיינדפולנס עם גישות דינמיות בהתאם לצרכיו ולעולמו הפנימי של המטופל.  בעל ניסיון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל איתי כהן

אודות איתי כהן

פסיכולוג בסיום התמחות שיקומית במכון האנדוקריני בבית החולים "שיבא" תל השומר. מאמין בטיפול אינטגרטיבי המשלב כלים מעולם הCBT והמיינדפולנס עם גישות דינמיות בהתאם לצרכיו ולעולמו הפנימי של המטופל. 

בעל ניסיון בעבודה אבחונית וטיפולית עם מבוגרים ועם בני הגיל השלישי על רקע מצבי משבר הנובעים מהתמודדות עם מחלה, פציעה או מוגבלות על רקע מולד. כולל עבודה על אורח חיים בריא והתמודדות עם מחלות כרוניות. 

בעל ניסיון בטיפולים קצרי טווח להתמודדות עם מצבי משבר מחיי היום יום וטיפולים ארוכי טווח שנועדו להעמיק את ההבנה העצמית של המטופל, את יכולת ההתמודדות שלו ואת יכולתו לקיים קשרים מספקים יותר. 

בעל ניסיון עשיר באבחון נוירופסיכולוגי לאיתור קשיים קוגניטיביים ונפשיים כתוצאה ממחלה או תאונה, כולל ליווי למיצוי זכויות מול הביטוח הלאומי ומוסדות אחרים. 

מקבל בקליניקה באיזור גבעתיים ותל אביב, או מרחוק דרך "זום".

ליצירת קשר:

טלפון: 052-8638555

מייל: Reakwind@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איתי כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איתי כהן ובאחריותו/ה.