לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רויטל רובינוביץ

רויטל רובינוביץ

רויטל רובינוביץ

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 19255

שמי רויטל רובינוביץ. עובדת סוציאלית קלינית. מתמחה בטיפול בטראומה והתמכרויות. נשואה ואמא לחמישה ילדים.  כחלק מהכשרותי המקצועיות למדתי פסיכותרפיה ממוקדת טראומה בתוכנית של נט"ל ואוניברסיטת תל אביב, למדתי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רויטל רובינוביץ

דוברת עברית.

אודות רויטל רובינוביץ

שמי רויטל רובינוביץ. עובדת סוציאלית קלינית. מתמחה בטיפול בטראומה והתמכרויות. נשואה ואמא לחמישה ילדים. 

כחלק מהכשרותי המקצועיות למדתי פסיכותרפיה ממוקדת טראומה בתוכנית של נט"ל ואוניברסיטת תל אביב, למדתי אימון אישי וזוגי דרך איק"א, קורס הדרכה ותלמידה של פרופ' מולי להד וד"ר מיקי דורון לשיטת טיפול בטראומה- see far cbt. לימודים נוספים- טיפול בנפגעי תקיפה מינית ו Emdr.

 עבדתי במשך 20 שנה עם ילדים ונוער בסיכון. בשש השנים האחרונות ריכזתי את תחום הטיפול בקהילת הנוער "רטורנו" ומתוך כך התמחתי בעבודה עם נוער על הרצף ההתמכרותי.

אני מאמינה במפגש בין נשמות בחדר הטיפול. אני מאמינה שלקשר הטיפולי יש כוח מרפא. כאשר הלבבות נפגשים, הכנות, העומק, הפגיעה והיופי גם יחד יוצאים החוצה ורוקדים ריקוד לא פשוט אך מרתק ומרגש יחד.

מקבלת בקליניקה מטופלים/ות מגילאי העשרה ומעלה אשר מעוניינים לעשות שינוי בחייהם. מטפלת במגוון נושאים כגון התמכרות, טראומה, הדרכת הורים . בעלת נסיון רב בהדרכת צוות מקצועי ומקבלת  אנשי מקצוע להדרכה. https://revitalru5.wixsite.com/mysite

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רויטל רובינוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רויטל רובינוביץ ובאחריותו/ה.