לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איל שריגאיל שריג
תאריך רישום: 20/4/2013
גילוי נאות: משתמש זה לא אימת את הרשאתו המקצועית. למידע אודות הרשאה מקצועית
כתבו אלי

אודות איל שריג

שלום רב    

  שמי איל שריג. אני עוסק בתחום התמיכה, ליווי, האישי -זוגי, מספר שנים. כחלק מהעבודה האישית-זוגית מלווה ומייעץ לפרטים וזוגות, ומתמחה בהדרכת זוגות לקראת ו/או בפרק - ב  בחייהם.

בחיי האישיים, נשוי בשנית ועונה להגדרה, "משפחה מורכבת", ובשפה שלנו -   פרק -ב. הילדים שלי, שלך ושלנו. לשמחתי, כל ארבעת ילדינו בקשרים מצוינים אתנו ואחד עם השני.  

כאדם המלווה שנים רבות פרטים, זוגות ובמיוחד זוגות בפרק-ב', רואה כל פעם מחדש את הקשר הבלתי אמצעי של החיבור האישי - פנימי של אדם לעצמו, דרך הקשר הזוגי- משפחתי, והשפעתם בהתנהגות ובהצלחה בבניית תא משפחתי מאוזן ופעיל. פרק-ב' היא שפה מיוחדת, הדורשת לימוד והשקעה יום יומית, וכאן בא לביטוי איכות וחוזק האמון בקשר, המאפשר לנו להתמודד עם מורכבות פרק-ב'.

 מהו אמון בקשר? – אמון בקשר מבטא את הבסיס עליו עומד כל אחד מאתנו. כל מי מאתנו שמצליח, האמון שלו בעצמו והקשר הפנימי שלו עם עצמו טוב מאוד. היכן מתחילות בעיות?, כאשר אנו לא מאמינים בעצמנו, מספרים לעצמנו סיפורים. כמו הקשר הפנימי, כך הקשר החיצוני. אין כמו קשרים על בסיס אמון, ואכן, המקום הראשון לראותם הם יחסי זוגיות וכמובן הורים ילדים. זוג שהקשר שלו מבוסס על אמון, יגיע רחוק, גם ביכולת הקשר הזוגי, בהשפעתו החיובית על ילדיו, וגם במיצוי הפוטנציאל האישי.

לאחר ההכרות הראשונית שלנו, בד"כ יוצר מפה אישית, המאפשרת לי להכיר אתכם מהר וטוב יותר, דבר המקרב מחד, ומאפשר לעיתים למצוא הסברים לקשיים מאידך. 

                                                                                             בברכה  -איל

כל הפרטים המובאים בעמוד זה ובכללם שם המשתמש נוסחו על ידי המשתמש/ת ובאחריותו/ה