לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
20
נובמבר

קולות וצבעים: הפסיכולוגיה השיקומית כפסיפס של אנשים, זהויות ותרבויות

21/11/2019 - 20/11/2019 | פורסם על ידי דניאל לוי

מוזמנים ומוזמנות לכנס השנתי ה-6 של החטיבה לפסיכולוגיה שיקומית בהפ"י -"קולות וצבעים- הפסיכולוגיה השיקומית כפסיפס של אנשים, זהויות ותרבויות".
פרטים נוספים והרשמה באתר:
https://rehabpsych2019....wizard.co.il/

מדריכים, מומחים, מתמחים, ממתינים להתמחות, סטודנטים לתואר שני – חברי החטיבה לפסיכולוגיה שיקומית היקרים!

כמיטב המסורת שנוצרה במהלך 6 השנים האחרונות, אנו מתכנסים לקראת סופה של השנה האזרחית לכנס השנתי שלנו, או אם תרצו, המפגש המשפחתי שלנו – יומיים של למידה, התפתחות מקצועית והתעדכנות בעשייה בשדה, לצד מנוחה מן ההמולה והשגרה השוחקת, מפגש חברתי ומקצועי רב-דורי והזדמנות ליצירת קשרים חדשים.

כמה מרגש והולם שהחטיבה לפסיכולוגיה שיקומית היא זו שמעלה על נס את נושא הרב-תרבותיות, ריבוי הזהויות והמגוון האנושי שמאפיינים כל כך את החברה בישראל. תודה לחברי הועדה המדעית על הגיית נושא הכנס ופיתוחו, לחברי הוועדה המארגנת, לדני כפרי מנכ"ל הפ"י ולכל צוות המשרד ולאלי אבוטבול מחברת הכנסים "אורטל" על הלוגיסטיקה והדאגה לפרטים הקטנים, וכמובן לכל אלה שנענו לקול הקורא. בזכותכם חלום הכנס הופך למציאות. אנו מקווים שבאמצעות ועד החטיבה והפעילים הרבים שלוקחים חלק בעשייה, כמו גם דרך השולחנות העגולים שיתקיימו בכנס זה נוכל לקדם נושאים חשובים וראויים נוספים.

נאחל לכולם כנס מוצלח, מהנה, מעשיר ומלמד.

בברכה,
מורן רן ויותם בן-שץ, יו"רי החטיבה לפסיכולוגיה שיקומית



בשם חברי הוועדה המדעית ברצוני לברך את המשתתפים בכנס המדעי השנתי של החטיבה לפסיכולוגיה שיקומית!

שמו של הכנס השנה - "קולות וצבעים: הפסיכולוגיה השיקומית כפסיפס של אנשים, זהויות ותרבויות" - משקף את מארג החיים בישראל בעת הנוכחית ואת האתגרים עימם אנו מתמודדים בהווה. אנו חיים בתקופה של עושר ומגוון שלא היו כדוגמתם. הגירה, גלובליזציה והתפתחויות טכנולוגיות לוקחים חלק בשינוי העולם שלנו ומשפיעים על ישראל, על כל מורכבותה והעושר התרבותי שלה. כל אלה מגבירים את המפגש עם האחר, הן בחברה באופן כללי והן בחדר הטיפול.

אנו מבקשים לבחון השנה את מקומה של הפסיכולוגיה השיקומית בעולם מודרני זה ואת המפגש המקצועי המגוון המתקיים בו, הן בטיפול והן באבחון. בזכות המעורבות שלכן, אנו חשים שהשגנו מטרה זו - יצירת תוכנית שמעניקה חווית לימוד מעמיקה ומעודדת זווית ראייה חדשה על נושאים שפעמים רבות נותרים מוזנחים. בהקשר לאלמנט היישומי, אנו גאים במיוחד בשולחנות העגולים שתוכננו השנה. אלו מאפשרים יצירת קשרים מקצועיים, גיבוש של הפרופסיה והתחלה של עבודה על נושאים בוערים שיש לקדמם. התמיכה שחשנו בעת תכנון הכנס תרמה להחלטה לשלב שולחנות עגולים אלו ואנו מעודדים כל אחד ואחת מכן לקחת חלק בגיבושנו לפרופסיה מובילה בפסיכולוגיה הטיפולית בישראל.

מעבר לשולחנות העגולים, הרצאות המפתח יאפשרו הצצה לעבודה עם האחר ומפגש בפועל עם אלו שאנו יושבים מולם בחדר הטיפולים. הן משתלבות באופן אינטגרלי עם הרצאות קצרות וממוקדות בסגנון TED, אשר נותנות טעימה ראשונית למחקרים חדשניים ודילמות שהן במוקד הכנס, כמו-גם לאתגרים כלליים יותר בעולם הפסיכולוגיה השיקומית. בדומה לכנסים קודמים, שמנו דגש על סדנאות יישומיות וממוקדות אשר יינתנו על-ידי אנשי המקצוע המובילים בארץ. סדנאות חד יומיות (3 שעות כל יום) אלו מאפשרות, לטעמנו, את השילוב האידאלי בין תיאוריה/מחקר והיישום שלהן בפועל. לבסוף, מפגשים חברתיים בין המשתתפים בכנס, באווירה חברית ורגועה, וערב חברתי ישלימו את ההתנתקות מהמולת העבודה היומיומית ויאפשרו יצירת קשרים חבריים ומקצועיים.

אנו מאחלים לכולנו כנס מלמד, מעשיר ומחדש!

ד"ר יורם בראב - יו"ר הוועדה המדעית
ד"ר הילה כהן, ד"ר עידית שלו, ד"ר שושי פלמור, ד"ר שרון נפרסטק-זמלר, חברות הועדה המדעית

תגיות: