| תוכן: | שלום חברים,
אני בעל תואר 2 בפסיכולוגיה קלינית ומשלים בימים אלו את הקורס באבחון. אני זקוק למתנדב/ת שיעבור את כל הטסטים הפסיכולוגיים.
זאת הזמנות מצויינת לעבור אבחון (בחינם) ולהכיר מקרוב את עולם האבחון שמהווה חלק מהותי בעבודה הקלינית.
תודה על העזרה!
|