לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי

דיאלוג על מחשבות

חני בירן

חני בירן

מטרת הכתיבה שלי תהיה לעורר שאלות למחשבה מנקודת מבט פסיכואנליטית. במסגרת הבלוג אחקור טקסטים הן ספרותיים והן פסיכואנליטים, וכן ויניאטות קצרות מהעבודה הטיפולית. אנסה להתבונן מזוית ראייה משתנה על תופעות הקשורות בפרט ובחברה בכוונה להעלות סימני שאלה וגם לחלוק בחוויות כפסיכולוגית קלינית ופסיכואנליטיקאית.

חני בירן


מי אני?

בנוסף על היותי פסיכואנליטיקאית אני עוסקת גם בטיפול קבוצתי, וחברה במכון הישראלי לאנליזה קבוצתית ובמכון ת"א לפסיכואנליזה בת זמננו. אני עוסקת בהתבוננות על יחסי הגומלין שבין האדם, הקבוצה הקטנה והחברה הרחבה. לצד העבודה הקלינית, אני עסוקה גם במה שקורה בחברה הישראלית. גם בפערים שבתוך החברה וגם בשאלות סביב הכיבוש. גדלתי בירושלים אך יש לי זיקה חזקה לתל אביב ואני מתגוררת ברמת השרון. הדברים שאני אוהבת במיוחד כוללים: לשחק עם הנכדים שלי, לטפל במטופלים שלי, ללמוד וללמד פסיכואנליזה, לקרוא ספרות יפה וביוגרפיות, להיות פעילה חברתית, ולטייל בטבע, בעיקר על האופנוע של בן זוגי.

155 מנויים בבלוג

הירשם כמנוי בבלוג

מיין לפי: תאריך | צפיות | תגובות | א"ב

דברי ימי הניקיון

דברי ימי הניקיון ניקיון היה ערך עליון בקרב עקרות הבית, תושבות שכונת יגיע כפיים, אותן נשים שחיו בשכונה של פעם, השכונה של שנות החמישים. שם השכונה...
5/4/2012 | 9,595 צפיות | 7 תגובות