מתמחים


חזרה לפורום

מתמחים


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תגיות נושא: תחנות בריאות הנפש | טיפול פסיכולוגי | שירותים פסיכולוגיים | מכונים | אתיקה | עבודה וייעוץ תעסוקתי | מקצועיות | א-ב למחפשים | א-ב למתחילים | תיאורי מקרה | פסיכולוגיה חברתית | התמחות

 
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום
מאת:מסיימת תואר שני בארגוניתתאריך:17/3/2007 10:15

נושא:

שאלה לגבי ההתמחות ופנקס הפסיכולוגים
תוכן:האם יש צורך קודם לסיים את ההתמחות ולאחר מכן רק להרשם בפנקס הפסיכולוגים?
האם צריך לסיים קודם את התיזה?

תגובות  הוספת תגובה הוסף תגובה להודעה זו
17/3/2007 11:14
תאריך:
 הוספת תגובה הוסף תגובה חדשה | עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לפורום