| מאת: | שובל | תאריך: | 14/9/2006 11:13 |
נושא: | שאלה למי שעשה את קורס פתרונות למתא"ם | | תוכן: | עד כמה אתם מרגישים שהכין אתכם למבחן? אני מרגישה שהוא לא מכין בכלל לחלק של הסטטיסטיקה ואין לי מושג איך לשפר את החלק הזה. במתא"ם הקודם היו כל מני נוסחאות מסובכות שבכלל לא למדנו.... מישהו הצליח לשפר? אני לומדת בחיפה והמרצים שלנו לא כותבים למתא"ם, בגלל זה החומר של השיעור לא הכי יעיל....
|
|