| מאת: | די | תאריך: | 14/9/2006 11:48 |
נושא: | ה6.10 | | תוכן: | אני כבר כל כך רוצה שהוא יגיע.... ככל שהמבחן מתקרב אני מוצאת את עצמי חולמת תוך כדי טקסטים על ה6.10 , מעניין מה יהיה בזמן המבחן ....זה יהיה כל כך קרוב..אני מקווה שלא אחלום יותר מידי... ברצינות, יש לי נטייה כזו במבחנים לסיים מהר כדי להגיע לים כמה שיותר מוקדם , אני מקווה שהפעם אני אצליח להתגבר... |
|