| מאת: | מיואששששתת המקורית | תאריך: | 13/9/2006 15:10 |
נושא: | אוי,הטקסטים | | תוכן: | מה יהיה יש לי כל כך הרבה טעויות (בין 5 ל6) לפחחות בכל טקסט לאחרונה,הם ממש קשים להבנה...
אני מנסה לתחקר,לבדוק את עצמי וכנראה שאני נופלת בעיקר על הבנת הטקסט. מה אפשר לעשות עם זה? הטקסטים בקוגניטיבית הם סינית מדוברת ומרושעת למדי לדעתי...
אוף.... איזה ייאוש.... |
|