מתא"ם


ארכיון: מתא"ם


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

בקניה מעל 150 ₪ משלוח חינם
ענר גוברין
מערכת 'בינינו' מזמינה אתכם.ן לשלוח תקצירים בני 200 מילים לקראת הגיליון הקרוב.
אלי זומר
כאן תוכל.י לשלוח פניה לטיפול ולקבל התייחסויות ממטפלות.ים חברי פסיכולוגיה עברית
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון
מאת:לותאריך:13/9/2006 11:37

נושא:

בשנה שעברה עשיתי את הקורס של פתרונות וציון המתאם
תוכן:שלי היה 87. כעת בחרתי לא לעשות את הקורס שנית. כיצד ניתן להתכונן למתאם בנוסף לחומר של פתרונות? אני ממש מרגישה שעשיתי כל מה שיכולתי בפעם הראשונה ואני לא יודעת אם אני יכולה לשפר. זה ממש מבאס!!! למישהו יש רעיונות? יש מישהו שהצליח לשפר מכזה ציון נמוך לציון גבוה???

תגובות
13/9/2006 17:40
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון