מתא"ם


ארכיון: מתא"ם


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

מערכת 'בינינו' מזמינה אתכם.ן לשלוח תקצירים בני 200 מילים לקראת הגיליון הקרוב.
ענר גוברין
אלי זומר
כאן תוכל.י לשלוח פניה לטיפול ולקבל התייחסויות ממטפלות.ים חברי פסיכולוגיה עברית
בקניה מעל 150 ₪ משלוח חינם
 
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון
מאת:ענבלתאריך:5/8/2006 10:07

נושא:

שאלה בנוגע לשיעורי הבית במתאם
תוכן:קבלנו ספרים בעלי חומר לימודי רב,שנדרש לקרוא.השאלה שלי-מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד?האם לקרוא ולמרקר?האם לסכם נק' חשובות?האם לפני המבחן עצמו יש זמן לחזור על הכל?האם בכלל יש צורך לדעת הגדרות מדויקות של אוכלוסיה, מדגם וכו' או שזה רק מבוא?

תגובות
ללא תגובות לענבל : תמי
5/8/2006 15:41
תאריך:
 עבור לאשכול הדיון הקודם לאשכול הקודם | עבור לאשכול הדיון הבא לאשכול הבא | חזרה לפורום חזרה לארכיון