| מאת: | מירי | תאריך: | 9/11/2006 14:38 |
נושא: | בקשה מדיאנה ושאלה לכולם | | תוכן: | היי לכולם,
דיאנה, רציתי לבקש להשאיר את הפורום בסביבה עוד תקופה כלשהי, אם זה אפשרי. להיכנס לפורום זה הדבר הראשון שעשיתי אחרי שקיבלתי את הציון והתבאסתי :-( זה עוזר לקרוא מה אנשים כותבים פה.
השאלה שלי לכולם היא, האם מישהו יודע מה סף המתאם בתל-אביב? תודה. |
|