שוב שלום חברים וחברות...בקשה לי למי מכם שעושה את הקורס
תוכן:
פתרונות לפתע נזכרו למנוע גישה חופשית לשיעורי הבית...כאילו לא מספיק שלקחתי את הקורס שלהם פעמיים...מישהו יכול בבקשה לומר לי מה הם שיעורי הבית של השיעור האחרון שהיה? אחרי מבחן הסיום?
תודה מראש
שי
חסרת כוחות
וחסרת חיים
וחסרת זמן לימוד איכותי...
מדווחת מהשטח