פסיכותרפיה וריפוי ברוח יהודית


חזרה לפורום

פסיכותרפיה וריפוי ברוח יהודית


רמת אבטחה: פתוח לכולם (השתתפות לחברים שנרשמו בלבד)

תגיות נושא: מחלות נפש | מידע למטופל | דת ואמונה | היסטוריה | פסיכולוגיה יהודית | טיפול משפחתי | תרבות ואמנות | מיתוסים ואגדות
חיפוש   

תצוגה 
פרופיל מקצועי ופרטים ליצירת קשר, ברשימת חברי הקהילה בפסיכולוגיה עברית, 45ש"ח לחודש בתשלום שנתי
לחצו כאן להוספת מודעה מיידית
מנהלי הפורום מנהלי הפורום
כעת בפורום כעת בפורום   [כל ההודעות...]
ליששכר - איש הרוח
קבצים קבצים
דפיות פורום דפיות פורום  [+] הוסף דפית
 אתרי פסיכויהדות
 בטיחות בדרכים
 חגים וערכים
 חינוך ברוח יהודית על פי דר' יאיר כספי ויששכר עשת
 טיפול פסיכולוגי יהודי
 מטפלים ברוח יהודית
 ניצנים אחרי קטיף, סיוע למפונים
 ספרי פסיכו. יהדות
 פרשת השבוע
 ראש חודש
 שאלוני ד"ר יאיר כספי, אונ. תל אביב, המרכז למורשת היהדות, התכנית לפסיכולוגיה ביהדות.
 שבת
 שמירת הלשון
 תוכנית המדרגות. מאת דר יאיר כספי
 

 

     בין שמים לארץ   

 

 

סקר בYNET מ2006

לשאלה "האם אתה מאמין שאלוהים בהגדרתו הדתית קיים?" השיבו 71% בחיוב ו-29% בשלילה. 100% מהדתיים, יחד עם 91% מהמסורתיים ו-47% מהחילונים מאמינים בקיומו של האל. מה שאומר שכמחצית ממי שמגדירים עצמם "חילונים" מאמינים בקיום אלוהים.

 פסיכותרפיה וריפוי ברוח יהודית 1

      

 

משנה מסכת אבות פרק א

(יב)...הִלֵּל אוֹמֵר, הֱוֵי מִתַּלְמִידָיו שֶׁל אַהֲרֹן, אוֹהֵב שָׁלוֹם וְרוֹדֵף שָׁלוֹם, אוֹהֵב אֶת הַבְּרִיּוֹת וּמְקָרְבָן לַתּוֹרָה:

(יד) הוּא הָיָה אוֹמֵר, אִם אֵין אֲנִי לִי, מִי לִי. וּכְשֶׁאֲנִי לְעַצְמִי, מָה אֲנִי. וְאִם לֹא עַכְשָׁיו, אֵימָתָי:

(טו) שַׁמַּאי אוֹמֵר, עֲשֵׂה תוֹרָתְךָ קֶבַע. אֱמוֹר מְעַט וַעֲשֵׂה הַרְבֵּה, וֶהֱוֵי מְקַבֵּל אֶת כָּל הָאָדָם בְּסֵבֶר פָּנִים יָפוֹת:

 

 

 

    

איש הרוח

כתבו אלי כתבו אלי

אני לומד ספרות עברית ועבדתי בעבודות משרד ולאחרונה בתסריטאות. אני כותב הרבה שירים ובעבר כתבתי ספורים  קצרים על חלומות. אני ממציא שפות והמצאתי מלון עברי. אני מנסה לתכנת קצת בביסיק. לפעמים אני כותב מאמרים פילוסופיים והמצאתי תאוריה פילוסופית חשובה. אני אוהב לקרוא על פיסיקה ועל חקר המוח. אומרים שאני שחקן טוב. אני אוהב את המשורר אלתרמן ואת הסופרים פוקנר ובורחס. אני רוצה להיות חוקר ספרות ופילוסופיה. אני אוהב לאכול פודינג אינסטנט ושונא קשואים ואת רב סוגי המרגרינה, וכן אוהב בשר ועוגת גבינה. אני מאד אוהב חתולים. אמי צירת, ואבי מדען פרופסור לביולוגיה. אמי בעבר נתנה שעורים פרטיים לבגרויות בלשון. בילדות גרתי שלוש שנים באמריקה. הייתי רואה בדמיון בילדות נשים מפחידות עם שער שחור ומרבדי צורות אור צבעוניות מסתובבות באויר. אמי למדה אותי לקרוא ולכתוב בגיל 3, ותמיד התעסקתי עם מלים והייתי טוב בהן. אהבת חיי היתה מטפלת שלי והיא לא רצתה אותי. קבלתי הקלות בתיכון והשלמתי 4 מהבגרויות אחרי י"ב.

 

 

 

חזרה

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ***USER_NAME***, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ***USER_NAME*** ובאחריותו/ה.