רפואת הנפש

רפואת הנפש

רפואת הנפש

ד"ר עופר מאורר

ד"ר עופר מאורר

בהכשרתי אני פסיכולוג קליני עם הכשרה פסיכודינמית-התייחסותית אינטגרטיבית. גישת הטיפול המרכזית שבה אני עובד כיום הינה גישת ה'סכמה תרפיה', גישה אינטגרטיבית אשר מחזיקה בעיני אפשרויות קליניות ותיאורטיות מרובות. אני בוגר תוכנית ההכשרה בפסיכותרפיה התייחסותית ב'מכון שיח' לפסיכותרפיה בגישה ההתייחסותית ובוגר תוכנית ההכשרה הבינלאומית לסכמה תרפיה במכון של ג'פרי יאנג בניו-יורק. 

אני חבר בוועד הפורום הישראלי לפסיכואנליזה ופסיכותרפיה בגישה ההתייחסותית וכן משמש בתור האחראי על איזור המזרח התיכון בועדת ההכשרה וההסמכה בחברה הבינלאומית לסכמה תרפיה. פרט לתפקידי בשני ארגונים אלה אני חבר גם בהסתדרות הפסיכולוגים (הפ"י) ובאגודה הישראלית לטראומה ולדיסוציאציה (טד"י).  

לפני ארבע שנים, יחד עם קבוצת פסיכולוגים ופסיכולוגיות אשר חוקרים ומטפלים באופן אינטגרטיבי, יסדתי את בית הספר החדש לפסיכותרפיה. בית הספר מציע הכשרה במגוון גישות טיפוליות כגון: סכמה תרפיה, טיפול ממוקד רגשות EFT, טיפול זוגי ממוקד רגשEFT, טיפול משפחתי מבוסס התקשרות ABFT, טיפול דינמי חויתי מואץ AEDP, טיפול בינאישי IPT ועוד.

את המכון הישראלי לסכמה תרפיה הקמתי יחד עם פרופ' אשכול רפאלי על מנת להציע טיפול ממומחים בגישה זו. במכון הכולל מספר מטפלות ומטפלים העובדים בגישת הסכמה תרפיה אנו פוגשים מטופלים הסובלים מדפוסי חיים כרוניים ומכאיבים, אנשים הסובלים מהפרעות אישיות ועוד. 

בשנת 2001, בעקבות עבודת התנדבות ממושכת בקהילה הלהט"בית, הקמתי את צוות מטפלים גיי-פרנדלי, מכון לפסיכותרפיה בפריסה ארצית הפונה ללהט"בים ומציע טיפול ממומחים בתחום הנטייה המינית והמגדר.

מאז הקמת המרכז ללימודים אקדמיים אור-יהודה אני מרצה במכללה בחוג לפסיכולוגיה. 

בין תחומי העיסוק והעניין שלי: סכמה תרפיה, פסיכואנליזה ופסיכותרפיה התייחסותית לפסיכותרפיה, טראומה ודיסוציאציה, אינטגרציה של שיטות טיפול, טיפול קבוצתי, פסיכותרפיה עם הומוסקסואלים, לסביות, ביסקסואלים/ות וטרנסג'נדרים/ות.

 

ליצירת קשר:

offer.maurer@gmail.com   

טלפון נייד 052-3676215

צרו קשר

מוזמנים ליצור עימי קשר.


×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.