יריד פסיכולוגיה עברית

עקרונות הפסיכולוגיה במפגשים שבועיים/ דרור דרשן

מחיר: 87.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
עקרונות הפסיכולוגיה במפגשים שבועיים/ דרור דרשן

עקרונות הפסיכולוגיה במפגשים שבועיים/ דרור דרשן

"עקרונות הפסיכולוגיה במפגשים שבועיים" הוא ספרו השני (2022) והמסקרן של החוקר דרור דרשן,

מחבר הספר "זרמים בפסיכולוגיה במבט עכשווי", שזכה להצלחה רבה באקדמיה ובכלל ציבור הקוראים, ושנרכש על ידי למעלה מ־50 מכללות ואוניברסיטאות בארץ ובעולם. ביניהן האוניברסיטאות המובילות בעולם כדוגמת ברקלי, הרווארד וקיימברידג'.

ספר מקורי המתאר סדרת מפגשים דמיונית בין הוגי הגישות והזרמים השונים בפסיכולוגיה מאז פרויד ועד היום, הדנים בעיקרי גישותיהם ונקודות המחלוקת שביניהם.​​​​​​​

דמיינו לעצמכם מה היה קורה אילו אפשר היה לקיים מפגש דמיוני בין הוגי האסכולות בפסיכולוגיה מפרויד ועד ימינו. כל הוגי הזרמים והגישות השונות סביב שולחן אחד. פרויד לצד יונג ואדלר. אריקסון ווונדט לצד ויניקוט ואנה פרויד. ווטסון לצד טיצ'נר, סקינר, ת'ורנדייק ופבלוב. פרום לצד מאסלו, רוג'רס ופראנקל. ביהביוריסטים לצד הומניסטים. סטרוקטורליסטיים לצד הוגי גישת הגשטלט. אלה לצד אלה.

כיצד הייתה מתנהלת הדינמיקה ביניהם? אילו תובנות היו עולות מהשיח בין האישים, בהכירנו את אישיותם המורכבת של כל אחד מהם? אילו תובנות היו נרקמות מבין אינספור הפולמוסים שוודאי היו מנהלים? ומעל לכול – האם הגישות שהציגו היו באמת כה שונות, גם לאחר ליבון ההשקפות, או שמא נגזרו הן אך בשל התקופה ומהמציאות שבה פעל כל אחד מהם? אולי היו יכולים הם להגיע להסכמות כלשהן, אילו היו בוחנים את הדברים בפרספקטיבה של זמן ומקום?

ספר זה פותח צוהר לסדרת מפגשים מרתקת, שוודאי התקיימה לה בעולם אחר ובזמן אחר. הוא נותן הצצה נדירה לעולמם המרתק של כל אחד מהאישים שהטביעו את חותמם על עולם הפסיכולוגיה המוכר לנו היום. לנו, הקוראים, לא נותר אלא להציץ, ולו לרגע, אל עולמם המרתק, לדינמיקה המתפתחת ביניהם ולתובנות שעולות ממפגשים אלה, הדנים ברעיונות מרכזיים בנפש האדם.

עקרונות הפסיכולוגיה במפגשים שבועיים/ דרור דרשן
מחיר: 87.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

קלפי רגשות - קלפים להגברת המודעות
טרוף / רונית גולדברגר
תחת השפעה - שתי נובלות / אסתי הלפרין מימון
פתיחות מלאה וספק - שיחות על פסיכותרפיה ודת / אסתר פלד
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.